kto to jest TZ?

11. Data: 2002-11-03 13:38:17

Temat: Re: kto to jest TZ?
Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@l...com.pl <t...@l...com.pl> napisał(a) :

> [...]
^^^^^^^^^
> A za to narzevczony albo konkunent to duuuzo puknięć więcej w
^ ^

I duuuużo łatwiej się w nich pomylić, hihi

Olka(z głupawką)
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

12. Data: 2002-11-03 13:40:21

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Katarzyna Kulpa zamieszkała pod adresem
<k...@k...net> napisała:

> zasade rozumiem. ale w praktyce, jak widze taki skrot, to zaraz
> zaczynam sie mimowolnie zastanawiac: maz to, narzeczony czy kochanek
:)

A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla mnie właściwie nie ma.

--
Pozdrówka
Tatiana

13. Data: 2002-11-03 13:47:09

Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nader sympatyczna osoba znana ogółowi jako "Oleńka" <o...@b...wroc.pl>
wyraziła swe zdanie:...

> Moim zdaniem TŻ to dobry odpowiednik na określenie konkubenta, lub
> określenie przydatne w wątkach natury ogólnej.
> Ale pisać o.....zaręczynach, a potem nazywać narzeczonego TŻ?!
> Albo pisac o swoim własnym małżeństwie i unikać słowa"mąż"?!
>

> To jakaś okropna "urawniłowka" i przypomina mi określenie np. rzeczy
> pięknych, ciekawych, wesołych, wzruszających, niezwykłych itp. jednym
> słowem-wytrychem: FAJNE.

Sądzę, że niektóre kobiety mają nadzieję, że słowo pisane ma moc sprawczą.
Nazywając swojego aktualnego chłopa - TŻ liczą na to, że ów
niezakontraktowany mężczyzna faktycznie zostanie towarzyszem na życie. :-)
Najczęściej w postach, skrótu TZ, używają kobietki mające u boku właśnie
niezakontraktowanego chłopa. Męzatki raczej rzadko posuwają się do tego
skrótu.

--
Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

14. Data: 2002-11-03 13:53:17

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

: <k...@k...net> napisała:

: > ale "maz" to tylko jedno pukniecie w klaiature wiecej :)
:
: A za to narzevczony albo konkunent to duuuzo puknięć więcej w klawisze.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

15. Data: 2002-11-03 13:59:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Nov 2002 14:40:21 +0100, Xena <t...@l...com.pl> wrote:
[...]
: >
: > zasade rozumiem. ale w praktyce, jak widze taki skrot, to zaraz
: > zaczynam sie mimowolnie zastanawiac: maz to, narzeczony czy kochanek
: :)
:
: A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla mnie właściwie nie ma.

jesli dyskusja dotyczy np. tego, co powyzej, to nie ma. ale odruchowo
jakos zakladam, ze TZ nie oznacza meza. a potem sie dziwie, jak sie okazuje,
ze jednak maz (przy innym temacie dyskusji). bo jednak czasem ma to
znaczenie.

kasica

16. Data: 2002-11-03 14:01:14

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aq39fa$6hh$1@news.onet.pl...

> Sądzę, że niektóre kobiety mają nadzieję, że słowo pisane ma moc sprawczą.
> Nazywając swojego aktualnego chłopa - TŻ liczą na to, że ów
> niezakontraktowany mężczyzna faktycznie zostanie towarzyszem na życie. :-)

No moze niekoniecznie ...:-))

> Najczęściej w postach, skrótu TZ, używają kobietki mające u boku właśnie
> niezakontraktowanego chłopa. Męzatki raczej rzadko posuwają się do tego
> skrótu.

I tu masz racje Gosiu,latwiej jest mi napisac TZ niz konkubent .

Pozdrawiam cieplutko.Magda

17. Data: 2002-11-03 17:16:25

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nazywając swojego aktualnego chłopa - TŻ liczą na to, że ów
> niezakontraktowany mężczyzna faktycznie zostanie towarzyszem na życie. :-)

A jak skrótu tego używaja mężatki ??? To na co mają nadzieję ? :-)

> Męzatki raczej rzadko posuwają się do tego
> skrótu.

Ale nie _nigdy_ ;-)
Ja jak zwykle pod wiatr .... o mężu piszę TŻ (na grupach) a jak go
przedstawiam to mówię Mężczyzna Mojego Życia.

Pozdrawiam
MOLNARka

18. Data: 2002-11-03 18:01:31

Od: "Elka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez jestem osoba skrupulatna i kiedy czytam czyjas wypowiedz, chce
wiedziec, co to znaczy TZ :chlopak, narzeczony, maz czy konkubent. To
zazwyczaj ma znaczenie i zmienia poglad na sprawe. Proponuje wiec przestac
uzywac tego TZ. Czy jest cos wstydliwego w stwierdzeniu "moj maz", "moj
narzeczony" etc.?

19. Data: 2002-11-03 18:08:13

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Skrót i wygoda. I 'unisex', bo obie płcie o towarzyszach życia napiszą
TŻ - króko, łatwo i wygodnie. A co do likwidowania - cóż, ustawy nie
wydasz i nikogo nie zmusisz, żeby pisał 'konkubent' czy 'żona' zamiast
TŻ.
Moim zdaniem nie ma o co kruszyć kopi. Jeśli ważne jest w kontekście
dyskusji, co prawnie/formalnie łączy ludzi, to szybko to wychodzi. Więc
spokojnie i bez ciśnienia :-)

--
Kami (co ma TŻ-a :-)
____________________________

20. Data: 2002-11-03 18:15:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje wiec przestac
> uzywac tego TZ. Czy jest cos wstydliwego w stwierdzeniu "moj maz", "moj
> narzeczony" etc.?
Uważam, że "TŻ" nie należy likwidować ;-)
Swietnie zastępuje konkubenta/konkubinę.

Ja tylko pisałóam, że bywa nadużywany.
Ola

Co mezczyzni powinni wiedziec o kobietach?
fatima
Gdy twoj facet nie ma komputera???
Super okazja
Czy Wasi faceci tez sie tak zachowuja?