kto to jest TZ?

41. Data: 2002-11-04 19:43:40

Temat: Re: kto to jest TZ?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Nov 2002 14:46:37 +0100, Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl>
wrote:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w
: wiadomości news:slrnasa7er.ir8.kkulpa@obora.slodki.domek...
: > [...]
: > kasica z mezem, nie TZ-tem
:
: Chwalipięta :)))

no co poradze, ze mam sie kim chwalic :)))

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

42. Data: 2002-11-04 19:45:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Nov 2002 14:22:49 +0100, Iwcia&Pstryk <p...@o...pl> wrote:
:
: Pudło Magdo :) Ja uwielbiam skrót TŻ i nie cierpię słowa mąż/żona bo kojarzą
: mi się... z zapachem naftaliny.

a mi sie kojarza rodzinnie. jesli juz o zapachach mowa, to z dobra szarlotka
na ten przyklad :)

kasica

43. Data: 2002-11-04 19:47:30

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Nov 2002 14:51:57 +0100, Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> wrote:
: A ja wolę po plebejsku "mój chłop", lub bardziej ekstrawagancko "mój
: mężczyzna", albo tez "mój pan", ale to jakoś antyfeminystycznie.

"chlop" jest ok. "mezczyzna" - gdy chce podkreslic swoj afekt :)

kasica

44. Data: 2002-11-04 19:51:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Nov 2002 14:58:34 +0100, Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl>
wrote:
:
: A jeśli ani nie mąż, ani nie narzeczony? "Partner" cokolwiek
: oficjalny, "chłopak" - niepoważny i niezobowiązujący,
: "konkubent" - szkoda słów. To jak ja mam określać mojego TŻ?
: Współlokator?!

ja bym za Basia Zygmanska powiedziala: chlop. no bo co ja poradze, ze mi ten
TeŻet brzmi jak... Pedet albo inny bidet :) juz wole: facet.

kasica

45. Data: 2002-11-04 20:56:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elka wrote:

> Ja tez jestem osoba skrupulatna i kiedy czytam czyjas wypowiedz, chce
> wiedziec, co to znaczy TZ :chlopak, narzeczony, maz czy konkubent.

A co to za różnica? Jeśli nie jest ważne dla sprawy, to jak go zwał, tak go
zwał. Jeśli ma znaczenie, to wątkodawca zaznaczy, że chodzi o konkubenta,
męża, narzeczonego etc.( a IMHO może to mieć znaczenie jedynie, jeśli
chodzi o sprawy prawne). W przeciwnym razie taka ciekawoiść zaktrawa mi na
wścibstwo zwyczajne.

Czy jest cos wstydliwego w stwierdzeniu "moj maz", "moj
> narzeczony" etc.?

A jest coś wstydliwego w określeniu Towarzysz Życia?

Justyna z mężem, który i tak jest moim TŻ
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

46. Data: 2002-11-04 21:10:02

Od: "Elka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...

> TeŻet brzmi jak... Pedet albo inny bidet :)
"Bidet" proponowalabym zamiast slowa "malzenstwo", ktora to nazwa
tez musi byc wycofana z uzycia jako staroswiecka i tez czyms tam pachnaca.
Jak podaje slownik, "bi-" wskazuje na wystepwanie czegos dwukrotnie,
podwojnie, a wiec smialo mozna powiedziec na przyklad: "Moj bidet ma juz 10
lat", "Jestesmy bidetem" itp. Nowoczesnie i praktyczne, bo nic sie nie mowi
na temat "kontraktacji". Mam nadzieje, ze z entuzjazmem to przyjmiecie.E.

47. Data: 2002-11-04 23:41:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Nov 2002 22:10:02 +0100, Elka <t...@w...pl> wrote:
:
[...]

mój TeŻet namawial mnie na HaTeZet, ale powiedzialam, ze to gie. za to
poszlam do Pedetu, kupilam mu beret. w koncu jestesmy dobrym bidetem.

KaKa

48. Data: 2002-11-05 07:17:43

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Nicola <n...@g...poczta.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:apurgu$puc$...@n...gazeta.pl...
> >
> Może: Towarzysz Życia ? /zgaduję, bo nie jestem tu specjalistą/
> --
> Pozdrawiam
> Sławek.

Witam imiennika :)
Może choć lekko skorygujesz podpis aby było wiadomo który z nas się
podpisuje ?

Pozdrawiam
Sławek

49. Data: 2002-11-05 08:05:14

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mi sie kojarza rodzinnie. jesli juz o zapachach mowa, to z dobra
szarlotka
> na ten przyklad :)

pełna dowolność skojarzeń :) Może za 30 lat też mi się będzie tak
kojarzyć... a może nie.

Pa
Iwcia

50. Data: 2002-11-05 11:46:53

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> jesli dyskusja dotyczy np. tego, co powyzej, to nie ma. ale
odruchowo
> jakos zakladam, ze TZ nie oznacza meza. a potem sie dziwie, jak sie
okazuje,
> ze jednak maz (przy innym temacie dyskusji). bo jednak czasem ma to
> znaczenie.

To nie "zakładaj" tylko "czytaj"

"Kobieca nadinterpretacja" ;->

Pozdrawiam
Qwax

Co mezczyzni powinni wiedziec o kobietach?
fatima
Gdy twoj facet nie ma komputera???
Super okazja
Czy Wasi faceci tez sie tak zachowuja?