[który] odkurzacz ZELMER

1. Data: 2007-06-05 21:23:30

Temat: [który] odkurzacz ZELMER
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
może ktoś się wypowie z grupowiczów i mi coś doradzi
w sprawie kupna nowego odkurzacza
poczytałem trochę na sieci i mam 2 typy:
Syrius 1600 SP czy Jupiter 4000 SP
z góry dziękuje za informacje
Wojt@s

2. Data: 2007-06-06 08:21:02

Temat: Re: [który] odkurzacz ZELMER
Od: "Tomisk" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> może ktoś się wypowie z grupowiczów i mi coś doradzi
> w sprawie kupna nowego odkurzacza
> poczytałem trochę na sieci i mam 2 typy:
> Syrius 1600 SP czy Jupiter 4000 SP

Ja nie dawno zastanawiałem sie i byłem bliski zakupu Jupitera 4000SP ale
ostateczny wybór padł na Jupitera 4000.0 SQ z elektroszczotką (super sprawa
jak masz w domu psa i pełno kudłów na dywanie). I jak narazie jestem bardzo
zadowolony.

Pozdrawiam Tomek

3. Data: 2007-06-06 08:32:35

Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak masz w domu psa i pełno kudłów na dywanie). I jak narazie jestem
> bardzo zadowolony.

w domu nie mam żadnego zwierzaka
tylko, że za pół roku urodzi mi się maleństwo
i zależy mi na tym aby odkurzacz był w miarę cichy
a w specyfikacji jak widziałem to Syrius 1600 SP jest mniej hałaśliwy
Pozdr
Wojt@s

4. Data: 2007-06-06 08:36:10

Od: "Tomisk" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w domu nie mam żadnego zwierzaka
> tylko, że za pół roku urodzi mi się maleństwo
> i zależy mi na tym aby odkurzacz był w miarę cichy
> a w specyfikacji jak widziałem to Syrius 1600 SP jest mniej hałaśliwy

Jupiter 4000.0 SQ zbyt cichy to nie jest szególnie jak ustawisz maksymalną
moc.

Pozdrawiam Tomek

5. Data: 2007-06-06 09:47:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomisk <t...@w...pl> wrote:

> Jupiter 4000.0 SQ zbyt cichy to nie jest szególnie jak ustawisz
> maksymalną moc.

Ale na maksymalnej mocy on ssie jak smok, zwykle na 1/2 odkurzam
i mi wystarcza, a wtedy jest cichutki.
A dziecko... być może przeraźliwego wycia starego odkurzacza by
sie bał, ale nasz (5 miesięcy) jest szumiacym odkurzaczem
zafascynowany, hałas mu nic a nic nie przeszkadza.

J.

6. Data: 2007-06-06 11:10:19

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

> tylko, że za pół roku urodzi mi się maleństwo
> i zależy mi na tym aby odkurzacz był w miarę cichy

Zupełnie niepotrzebnie się akurat tym przejmujesz, dzieci wspaniale zasypiają
przy głośno szumiących urządzeniach domowych :-)))) Wiem to z własnego
doświadczenia i doświadczenia znajomych :-))

Ja polecam odkurzacz Zelmer Solaris z elektroszczotką (nie mylić z
turboszczotką) - jeśli masz wykładziny/dywany, BARDZO PRZYDATNE, jeśli ma się
małe dziecko, które większość dnia spędza właśnie na podłodze (tak od 6 miesiąca
życia).
http://www.zelmer.pl/odkurzacze/odkurzacze-klasyczne
/odkurzacz-solaris/art26.html

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://zdrowa-dusza.com

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość

7. Data: 2007-06-09 10:53:42

Od: "sebgab" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy głośno szumiących urządzeniach domowych :-)))) Wiem to z własnego
> doświadczenia i doświadczenia znajomych :-))

Potwierdzam, akurat o szum odkurzacza nie masz się co przejmować :)

8. Data: 2007-06-11 10:54:20

Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potwierdzam, akurat o szum odkurzacza nie masz się co przejmować :)
Ja się dołączę również z potwierdzeniem.
Mam prawie półtoraroczne bliźniaki i bez problemu spały przy działającym
odkurzaczu. Dodam, że monotonny szum potrafił je też nieźle uspokajać.
Córkę często uspokajała chodząca obok suszarka do włosów :)
Pozdrawiam
Bartosz

Sama sobie winna
Krono Original - dramatycznie niska jakosc
Alarm bezprzewodowy Elmes
Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
ganek i "lamperia"