Zlewozmywak kwarcowy

1. Data: 2007-06-06 06:50:00

Temat: Zlewozmywak kwarcowy
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zakupiłam narożny zlewozmywak kwarcowy (dwukomorowy).
Czy ktoś z forumowiczów użytkuje może zlewozmywak kwarcowy?
Jak wrażenia?
Na co ewentualnie uważać?
Jak czyścić?
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

2. Data: 2007-06-10 21:34:56

Temat: Re: Zlewozmywak kwarcowy
Od: ".pomidoreq." <p...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś z forumowiczów użytkuje może zlewozmywak kwarcowy?
Nie to zebym sie chwlil ale tez mam :).
>Jak wrażenia?
Super przedewszystkim nie widac plam jak inoxie (ale to taki estetyczny
wyglad)

>Na co ewentualnie uważać?
W zasadzie instrukcja u mnie mowila o wysokiej temperaturze. Ale wrzatek jak
wylewam z ziemniakow d ozlewu juz 3 rok i nic niw idac aby sie cos dzialo ze
zlewem.

>Jak czyścić?
Czymklowiek aby niczym za bardzo zracym. My czyscimy na mokro sciereczka
czasami jakis cif sie zdarzy - ale to zadko. Generalnie nie przesadzamy z
chemia a zwlaszczas rodkami zracymi na co nas uczulil sprzedawca
Jak ktos ma inne zdanie to chetnie poznam.
--
Artur

[który] odkurzacz ZELMER
Sama sobie winna
Krono Original - dramatycznie niska jakosc
Alarm bezprzewodowy Elmes
Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie