Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)

Data: 2007-05-08 20:11:42
Temat: Re: ...którzy jesteście w Niebie ;)
Od: Kazik Kurz <k...@c...pl>

Duch wrote:
> "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> wrote in message
>
> Ok, ok, zapedziłem sie, czesc badań ma pewnie jakis sens praktyczny (chociaz
> niewielki mysle).
> Chodzilo mi o tą konkretną konferencje - komunikacji z przedstawicielami
> pozaziemskich
> inteligencji.
>
> Chyba ze chodzi o testowanie rozproszonego systemu przetwarzania danych
> jakim jest SETI.
> Ale do takich testów nie jest potrzebne zycie pozaziemskie :))
Kiedys ktos opisal proces projektowania kibla dla Skylaba. Zespol
inzyneirow ktory miao to zrobic byl wybierany z grona chetnych a ludzie
garneli sie do neigo i
tzreba bylo drastycznie ogranizcac nabor. Ludzie z pasja w oczach
spedzali noce przy desce kreslarskiej zeby kosmonauta mogl sie wysrac
komfortowo, bezwonnie i z minimum intymnosci.
Zdaje sie ze projektowanie sraczy dla hipermarketow budowlanych nie ma
podobnego wziecia.
Stad testowanie obliczen rozproszonych wymaga istneinia cywilizacji
pozaziemskich .