kuchenka otwierana jak szuflada

1. Data: 2010-01-24 22:47:28

Temat: kuchenka otwierana jak szuflada
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
tzn jak szuflada?
gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

2. Data: 2010-01-25 03:40:51

Temat: Re: kuchenka otwierana jak szuflada
Od: "non.ens" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
> tzn jak szuflada?
> gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

Bosch ( http://tiny.pl/hm5j6 ), Siemens ( http://tiny.pl/hm5jv ).
I na pewno kilka innych firm.

3. Data: 2010-01-25 03:50:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
> tzn jak szuflada?
> gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

Żaden problem - wystarczą odpowiedniej długości szyny szufladowe
wzmocnione aby można było korzystać z większych garnków. Osobiście wolałbym
zastosować podnoszony blat - pewniejsze i stabilniejsze rozwiązanie.
Podnoszony blat to także dobre rozwiązanie w małych kuchniach na korzystanie
z blatu roboczego schowanego pod spodem jako stolnicy...

4. Data: 2010-01-25 13:55:20

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Jan 2010 23:47:28 +0100, yapann napisał(a):
> jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
> tzn jak szuflada?
> gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

Jak już Ci odpisano - wiele firm, podejrzewam że każda ma w ofercie
przynajmniej jeden model z otwieraniem szufladowym.
Z osobistych obserwacji widzę kilka wad:
- cholernie łatwo to otworzyć - wada przy dzieciach (wiem, dzieci się nie
wpuszcza do kuchni samopas ;).
- zostałem spacyfikowany przez lepszą połowę za pomysł zakupu takiej
kuchenki - "bo się ciasto przeziębi" :) Ale fakt, otwarcie by coś
obejrzeć czy pomacać sprawi że sporo ciepła ucieknie...

Może rozważ kuchenkę otwieraną tradycyjnie, za to z prowadnicami
teleskopowymi zamiast tradycyjnych drabinek? Niektóre modele mają to
w standardzie, w wielu innych jest to opcjonalne wyposażenie które można
potem dokupić. Kilka razy słyszałem już że prowadnice Boscha są lepsze i
bardziej długowieczne niż innych producentów - nie wiem ile w tym prawdy,
ponoć wynika to z faktu że są zamknięte podczas gdy pozostałe nie...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

5. Data: 2010-01-26 11:02:13

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:
> jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane
> nietradycujnie - tzn jak szuflada?
> gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

Bzudra jak dla mnie, wysunieta kuchenka-ruszt to i wysuniete drzwi, masz dostep
tylko z bokow i gory, kupa ciepla idzie w komin. Bzdura nie warta kasy. A jak
robisz cos na 2 poziomach na raz (oszczednosc energii i czasu - np przed
swietami) to jak zamieszasz na dole?

Kup normalna z teleskopami solidnymi - wysuniecie banalne i latwe, nie kupuj
kuchenek bez teleskopow, znajomi kupil sobie. Wysuniecie pulki drucianej to
koszmar - chodzi to jak 1000letni most zwodzony. Szarpac sie trzeba by wyszlo a
w przypadku gorocego piekarnika i 5L brytwanny szklanej (slisko!) to jest
igranie z losem. Teleskopy i zwykly piekarnik to to czego szukasz.

6. Data: 2010-01-26 23:44:33

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
> Kup normalna z teleskopami solidnymi
ale na czym polega 'solidność teleskopów?' - tak użytkowo rzecz biorac

> . Teleskopy i zwykly piekarnik to to czego szukasz.

dziś widziałam Simensa (nie znam modelu) otwieranego jak szafa (w bok).
Kompletne nie mam tu zdania - zapewne bym se wyrobiła używajac

7. Data: 2010-01-27 08:36:22

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:

> dziś widziałam Simensa (nie znam modelu) otwieranego jak szafa (w bok).
> Kompletne nie mam tu zdania - zapewne bym se wyrobiła używajac

Ja mam taki... nie wiem jakiej firmy gdyż był już na tym mieszkaniu
razem z kuchnią a ja je tylko wynajmuję. Nie polecam, ciężko się
przestawić, mój jest mniejszy niż tradycyjny, ciepło całe ucieka jak
człowiek potrzebuje na chwile otworzyć i nie wiem jak inne ale mój żeby
zamknąć trzeba zatrzasnąć.

mamqa

8. Data: 2010-01-27 09:27:45

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mamqa" <m...@o...pl> wrote in message news:hjotti$bdc$1@news.onet.pl...

> przestawić, mój jest mniejszy niż tradycyjny, ciepło całe ucieka jak
> człowiek potrzebuje na chwile otworzyć

a z jakiego nie ucieka / ucieka mniej? czy w bok czy w górę w tradycyjnym
tyle samo trzeba uhylić na moje oko (a ciepło idzie w górę).

9. Data: 2010-01-28 08:05:30

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> "mamqa" <m...@o...pl> wrote in message news:hjotti$bdc$1@news.onet.pl...

> a z jakiego nie ucieka / ucieka mniej? czy w bok czy w górę w
> tradycyjnym tyle samo trzeba uhylić na moje oko (a ciepło idzie w górę).

Ja żeby sprawdzić patyczkiem ciasto czy podlać kurczaka muszę otworzyć
piekarnik na całość żeby się dostać do blachy, a piekarnik otwierany od
góry wystarczy troszkę uchylić, więc myślę że strata ciepła jest dużo
mniejsza.

mamqa

10. Data: 2010-01-28 08:39:07

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mamqa" <m...@o...pl> wrote in message news:hjrgfl$9ag$1@news.onet.pl...

> [...]
> piekarnik na całość żeby się dostać do blachy, a piekarnik otwierany od
> góry wystarczy troszkę uchylić, więc myślę że strata ciepła jest dużo

Straty nie są wielkie, gorzej gdy ciasto sie zaziębi. Dlatego lepiej miec
zwykły miernik uniwersalny z możliwością pomiaru temperatury i przewód sondy
przepuścić pomiedzy piekarnikiem a dzrwiczkami. Co więcej, sonę mozna
umieścić w dowolnym miejscu ciasta.
http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=02961
Sama sonda (czujnik) jest to czarna kropka na końcu tego niebieskiego
odcinka...

Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
Uszczerbiona płyta kuchenna elektryczna
zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
duze biurko komputerowe z nadstwka
Architekt wnetrz