kuchnia - moderowana?

1. Data: 2003-07-13 08:59:07

Temat: kuchnia - moderowana?
Od: "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka
Czytam i czytam te śmieci i mam pytanie - może by tak zrobić kuchnię
moderowaną ? Czemu wszyscy mają walczyć z wiatrakami, kiedy może to robić
jedna osoba ?

Pozdrawiam
Bartek z rosnącym KF

1. Data: 2003-07-13 09:04:09

Temat: Re: kuchnia - moderowana?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ber710$so$1@news.onet.pl...
> Czytam i czytam te śmieci i mam pytanie - może by tak zrobić kuchnię
> moderowaną ?

Jestem za, bo na tepsę to chyba nie mozna liczyć:(

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-13 09:22:03

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz Rakowski <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ber710$so$...@n...onet.pl...
> Hejka
> Czytam i czytam te śmieci i mam pytanie - może by tak zrobić kuchnię
> moderowaną ? Czemu wszyscy mają walczyć z wiatrakami, kiedy może to robić
> jedna osoba ?

a moze, gdyby nikt nie odpowiadal na glupie zaczepki, to by sie one
skonczyly?

1. Data: 2003-07-13 10:13:48

Od: "o_la" <o...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena"

> a moze, gdyby nikt nie odpowiadal na glupie zaczepki, to by sie one
> skonczyly?

Witam :-)
Jestem tylko bierna czytaczka grupy z racji miernego doswiadczenia ;-)
Pomysl Bartka jest kiepski, bo ograniczylby podstawowy atrybut
czlowieczenstwa, swobode wyboru. Kazdy wybiera sobie takich partnerow do
rozmowy, jakich chce, nawet jezeli udaje, ze nie chce ;-) Swoj ciagnie do
swego ;-) Cierpia na tym modemowcy... fakt... Poza tym moderator to tez
czlowiek i przesiewalby posty wg wlasnego klucza, nie zawsze zgodnie z
oczekiwaniami wszystkich UG.

pozdrawiam serdecznie :-)
o_la

1. Data: 2003-07-13 10:37:05

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena napisał , Dnia 2003-07-13 11:22:

> a moze, gdyby nikt nie odpowiadal na glupie zaczepki, to by sie one
> skonczyly?

Ja tez jestem za takim rozwiazaniem, przeciez odowiadanie na zaczepki to
najlepsza pod sloncem pozywaka dla trolli.

Albo zbiorowo wrzucmy ich do KF albo po prostu na glupie uwagi nie
odpowiadajmy - zobaczymy czy w merytorycznych sprawach kuchni tez sa
tacy mocni jak w trollowaniu.

--
"Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie." (Miquel
Cervantes)

1. Data: 2003-07-13 11:32:25

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka
> Czytam i czytam te śmieci i mam pytanie - może by tak zrobić kuchnię
> moderowaną ? Czemu wszyscy mają walczyć z wiatrakami, kiedy może to robić
> jedna osoba ?

Sama nie wiem. Ale powoli dochodzę do wniosku, że to chyba niezły pomysł.
Zwłaszcza, że ludzie zaczynają sobie już skakać do oczu z byle powodu -
czytaj czajnik :-)
Niedobrze, a tak było miło... Najgorsze, że nie wszyscy potrafią sobie
odpuścić czcze dyskusje z kimś, komu wyłącznie o to chodzi, żeby mącić.
IGNORUJCIE za wszelką cenę, to się znudzi.
Pozdrawiam, Agata.

1. Data: 2003-07-13 20:12:32

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata N. napisał , Dnia 2003-07-13 13:32:

> IGNORUJCIE za wszelką cenę, to się znudzi.

Tym bardziej, że moderowanie (IMHO) popsuje to co w grupie jest
najlepsze czyli jej szybkość.

Teraz zadajecie pytanie:

Pomóżcie co mam zrobić z mięsem bo ziemniaki już się gotują a cośtam
cośtam....

Wyobrażacie sobie szybkość odpowiedzi w przypadku moderowania grupy ???

--
"Kobieta wybaczy ci wszystko oprócz jednego: tego, że jej nie kochasz."
(Alfred Musset)

1. Data: 2003-07-13 20:38:27

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> a moze, gdyby nikt nie odpowiadal na glupie zaczepki, to by sie one
> skonczyly?

Pomysl juz padal kilkakrotnie. Niestety, Ci najbardziej oburzeni zaczepkami
takze najintensywniej biora udzial w bezsensownej wymianie zdan.
Pozdrawiam,
MK.

1. Data: 2003-07-13 21:43:36

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jul 2003 13:32:25 +0200, "Agata N." <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Najgorsze, że nie wszyscy potrafią sobie
>odpuścić czcze dyskusje z kimś, komu wyłącznie o to chodzi, żeby mącić.

Tez tego nie rozumiem, zupelnie. Prowokanci zazwyczaj gadaja kompletne
glupoty, co do ktorych ja nawet nie wiedzialabym jak sie odniesc, wiec
mam odruch ctrl+k czyli plonk.
Kiedy prowokuja troche sensowniej ale i tak jasno na bialym widac, ze
jedynym sensem postu jest sprowokowanie do klotni - to jaki sens jest
trollowi isc na reke i zasmiecac grupe razem z nim?

>IGNORUJCIE za wszelką cenę, to się znudzi.

I to logiczne i sensowne rozwiazanie popieram i proponuje stosowac.
Wtedy nawet plonk nie bedzie potrzebny.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-14 00:23:34

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-13 22:12, osoba przedstawiająca się jako 'Artur Nowacki',
zachciała zauważyć:

> [...]
> cośtam....
>

> Wyobrażacie sobie szybkość odpowiedzi w przypadku moderowania grupy ???

To nie byłoby takie złe. Grupy moderowane skupiają się wokół problemów
merytorycznych. Piszesz o szybkości odpowiedzi. Gdyby jeszcze ta
szybkość szła w parze z sensem odpowiedzi.
Jestem za moderowaniem.

Przy okazji, pozwolę sobie na pytania w sprawie wątku:
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!

Czy osoby publicznie ogłaszające swój plonk są świadome treści
netykiety? Czy są pewne, że tego typu posty przejdą przez sito
moderatora? Czy może sądzą, że staż w grupie gwarantuje bardziej
przyjazne podejście moderatora?

Pozdrawiam
R.

Baranina i co dalej
ja mysle tak
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!
Kilka pytań !!!