kuchnia - moderowana?

1. Data: 2003-07-17 21:42:27

Temat: Re: kuchnia - moderowana?
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-17 12:33, osoba przedstawiająca się jako 'Krystyna Chiger',
zachciała zauważyć:

> Dokladnie - w zaleznosci od moderatora. Ja nie wpuscilabym
> margaryny i majonezu, ktos inny pewnie innych produktow :-)

Margaryny, majonezu (osobiście nie lubię, ale będźmy tolerancyjni wobec
zrobionego własnym przemysłem), wszelkich fiksów, gorących kubków i
wszelkiego paskudztwa przygotowanego przemysłową modą.

Parówkowym skrytożercom mówimy: nie!
"Miś"

Pozdrawiam
R.

1. Data: 2003-07-17 21:58:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Margaryny, majonezu (osobi?cie nie lubi?, ale b?d?my tolerancyjni wobec
>zrobionego w?asnym przemys?em), wszelkich fiksów, gor?cych kubków i
>wszelkiego paskudztwa przygotowanego przemys?ow? mod?.
>
>Parówkowym skryto?ercom mówimy: nie!
>"Mi?"
>
>Pozdrawiam
>R.

No to, kochaniutki, za Slup to nawet nie masz co marzyc, zeby
choc zajrzec ;))

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

Baranina i co dalej
ja mysle tak
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!
Kilka pytań !!!