Re: kupno działki ogrodowej -za ile?

From: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kupno działki ogrodowej -za ile?
Date: Sun, 25 Mar 2007 18:08:32 +0200

Kaśka wrote:
> mam dylemat, czy kupić działkę ogrodową w ogródkach działkowych, cena 5
> tys., wiadomo, że to tylko dzierżawa wieczysta.
Ustawa o ROD (przeczytaj) rozrożnia dwie sytuacje prawne:
- użytkowanie zwykłe,
- użytkowanie wieczyste.
Jaki ma status ten ROD dowiesz się w okręgowym zarządzie PZD. Najlepiej jak
przeczytasz stosowny dokument na własne oczy.

Drugą rzeczą którą musisz zobaczyć na własne oczy to aktualny plan
zagospodarowania przestrzennego terenu na którym położony jest ROD.
Sprawdź zwłaszcza czy np. za 10-20 lat nie jest tam planowana jakaś droga
czy obwodnica.

> 3 ary, domek murowany, porządny, kraty w oknach, jakieś stare meble,
> narzędzia, studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko.
Sprawdź w Stacji Chemiczno-Rolniczej jakie jest zanieczyszczenie środowiska
w tym rejonie. Ile jest od najbliższych kominów, jakie zakłady przemysłowe
są w okolicy, czy blisko przebiega droga o dużym natężeniu ruchu.
We W-wiu są ogrody gdzie wolno uprawiać tylko kwiaty, takie gdzie nie wolno
uprawiać owoców, takie gdzie nie wolno uprawiać sałaty, szpinaku, szczawiu,
takie ... Tego wszystkiego można się dowiedzieć w SChR.

> Pytam, bo zupełnie sie na tym nie znam. Prosze doradźcie :)
Pójdź obejrzeć tę działkę z doświadczonym działkowiczem.

Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl