kurczak jak gyros, pomocy :)

31. Data: 2006-03-01 19:28:03

Temat: Re: OT. Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

notujaca wrote:

>Nie :-) Tutaj raczej chodzi o samą przedmiotowość w nazwie, tak jak razi
>mnie "szynka teściowej" w supermarkecie :-) Ale tak ogólnie to IMO słowa
>"piersi" i "biust" są zdecydowanie ładniejsze niż "cycki" :-)

A ja uwazam, ze cycki sa... zabawne ;)

Kot, co czasem piecze murzyna bez jaj...

_______
Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail
http://uk.messenger.yahoo.com

32. Data: 2006-03-01 20:09:29

Temat: Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

leezard napisał(a):
> A to bardzo mozliwe ze bedize to najprostrze rozwiazanie tylko co i jak
> z przyprawami zeby nie przesadzic :) to jest problem :)

Dlatego tu sie nie wypowiadam - kazdy ma inny smak ;)

> Pewnie w rezultacie wyciagne troche z kazdego przepisu podanego przez
> Was i bede ryzykowal co z tego bedzie

Koniecznie przetestuj wczesniej - zebys nie musial improwizowac. Co
prawda ma to swoj urok i moze miec zdumiewajace konsekwencje ;)

33. Data: 2006-03-02 08:04:48

Od: "leezard" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zbigi napisał(a):

> Koniecznie przetestuj wczesniej - zebys nie musial improwizowac. Co
> prawda ma to swoj urok i moze miec zdumiewajace konsekwencje ;)

Fakt, z ta improwizacja to moze nie najlepszy pomysl, moze i ma to swoj
urok ale chyba tylko do pewnego stopnia.

A moze zna ktos jakis dobry przepis na łagodny sos (byle nie
czosnkowy) do takiego dania jakie sprobuje zrobic?

34. Data: 2006-03-02 08:18:44

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

leezard napisal(a):

> [...]
>
>A moze zna ktos jakis dobry przepis na łagodny sos (byle nie
>czosnkowy) do takiego dania jakie sprobuje zrobic?

Jogurt naturalny Bakomy, troche wody, tahini, mięta, sol.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

35. Data: 2006-03-02 14:16:36

Od: "Mati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Piszesz, ze nie bardzo lubicie czosnek...
ja czasem robie taki sos - prosty i wlasnie do smazonego w kawalkach
kurczaka:

majonez, jogurt (naturalny), koncentrat pomidorowy, przyprawa chili, badz
papryka ostra i koniecznie duzo curry... ilosci nie podam bo zawsze robie
"na oko" - smakuje jak podawany np. w Sphinxie

Smacznego
Mati

36. Data: 2006-03-02 14:21:07

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Mati napisal(a):

>majonez, jogurt (naturalny), koncentrat pomidorowy, przyprawa chili, badz
>papryka ostra i koniecznie duzo curry... ilosci nie podam bo zawsze robie
>"na oko" - smakuje jak podawany np. w Sphinxie

Jesli jest tak jak w Sfinksie, to jest to, bez watpienia, rekomendacja
negatywna. Jakis czas temu wpadlem tam z dziecmi na obiad. Nie bylismy
nigdy wczesniej, a chcialem zobaczyc o co chodzi z tym calym Sfinksem.
Wiecej tam nie pojdziemy. Szoarma czy cos tam to bylo suche mieso z
czesiowo zweglonymi warzywami. Syf.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

37. Data: 2006-03-02 15:17:35

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Dlatego prosilbym o przepis krok po kroku co i
> jak i ile czego (tak lopatologicznie bardzo :) Chcialbym zeby
> finalnym efektem byl ten wlasnie kurczak z frytkami, jakims sosem i
> surowka.

Nie wiem czy to cie zainteresuje bo to troche nie to czego oczekujesz ale
gwarantuje ze poradzisz sobie z wykonaniem ;-)
Ja to robie kiedy mam tylko 15 minut na zrobienie obiadu (przy dwojce malych
dzieci to standart)

Skladniki:
- sos z lowicza (najlepiej meksykanski lub slodko-kwasny)- taki w sloiku ;)
- piers z kuraka
- 1 marchew
- 1 cebula
- ryz (2 torebki)

Piers kroisz w paski i wrzucasz na rozgrzana (!) patelnie na która lejesz
troche (lyzke) oleju, smazysz toto jakies 5 min. Przekladasz mieso na jakis
talerz i wrzucasz na patelnie pokrojona w slupki marchew i cebule pokrojona
w piórka - podsmazasz na niezbyt duzym ogniu (okolo 10 - 15 min zeby troche
zmiekly), potem dorzucasz do tego mieso i wlewasz sos ze sloika. Przykrywasz
i dusisz wszystko razem jeszcze jakies 5 min. End
W tym samym czasie gotujesz w drugim garnku ryz - polecam ryz CENOS
PARBOILED. Jest swietny - nawet jesli troche sie zgapisz i nie wylaczysz na
czas to i tak nadal powinien byc sypki :))

Iza

38. Data: 2006-03-02 15:28:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <5191981780$20060301082151@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> Le mardi 28 février 2006 ŕ 23:59:24, dans <du2kkt$2lf$1@atlantis.news.tpi.pl>
> vous écriviez :

> Chyba nie mowimy o tym samym gyrosie...
>
> Gyros sie sklada z miesa jagniecego i cielecego, zadnych przypraw w
> tym specjalnie nie ma, natomiast potrzebne jest potezne pionowe rozno

Rożen. Nie musi być pionowy, ani potężny.

Władysław

39. Data: 2006-03-02 15:32:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <du3s1p$f4g$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"gsk" <c...@w...pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> jasne, że łatwo się domyślić. Z greckiego, faktycznie... :-)

Nie znasz słowa "żyroskop"? O żyroskopie uczą w szkole.

> w piekarniku, na ognisku też się piecze.

Prawda, Ale w każdym razie na rożnie się nie smaży.

Władysław

40. Data: 2006-03-02 15:33:00

Od: "leezard" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mati napisał(a):
> [...]
> papryka ostra i koniecznie duzo curry... ilosci nie podam bo zawsze robie
> "na oko" - smakuje jak podawany np. w Sphinxie

O widzisz, chyba czegos takiego szukam :) wyglada calkiem smacznie,
tylko te proporcje "na oko"...
Moze jednak chociaz jakies przyblizone ilosci potrafisz mi podac, czego
wiecej, czego mniej ?
Z gory dzieki.

Kasztany - jak?
Oryginalne przepisy na Pizzę z Pizza Hut i KFC
Jakim ciastem zrobić wrażenie?
Jak zakisic...
mięsko z czerwonym winem