kurczak + szpinak

1. Data: 2007-02-01 11:50:19

Temat: kurczak + szpinak
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic? Ale nie makaron. Jakos ranomialam zamysl na
makaron, teraz stwierdzam ze makaron stanowczo nie.

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

2. Data: 2007-02-01 12:17:09

Temat: Re: kurczak + szpinak
Od: Gkhar <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał(a):

> Co zrobic? Ale nie makaron. Jakos ranomialam zamysl na makaron, teraz
> stwierdzam ze makaron stanowczo nie.

Szpinak z białym serem na ostro + kurczaka z sosem serowym + placki =
pycha :)

--
Gkhar

3. Data: 2007-02-01 12:55:17

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gkhar napisał(a):

> Szpinak z białym serem na ostro + kurczaka z sosem serowym + placki =
> pycha :)

a jakis przepis?

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

4. Data: 2007-02-01 13:12:22

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> Co zrobic? Ale nie makaron. Jakos ranomialam zamysl na makaron, teraz
> stwierdzam ze makaron stanowczo nie.

Szpinak+ser biały (ricotta albo inny)+kukurydza +przyprawy i zapiec z zółtym
serem na wierzchu. Oczywiscie szpinak, kurczaka w kostke podsmazyc uprzednio
i przyprawic. Mozna uzyc jako farszu do lazanii albo pierogów.

pozdr

cherokee

5. Data: 2007-02-01 13:27:03

Od: Gkhar <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał(a):

> a jakis przepis?

Kurczak
pociąć w kawałki jakie lubisz wzucić do zalewy (sok z cytryny + sos
sojowy 1:1, 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę, łyżka ziół
prowansalskich, łyżeczka pieprzu kajeńskiego), potrzymać w tym godzine
dwie i smażyć na oliwie

Sos serowy
topisz w garnku pokruszony rokpol, dodajesz śmietany, podgrzewasz mieszając.

Placki
woda+mąka+szczypta soli
wyrabiasz, rowałkowujesz na placki wielkości dłoni i grubości 2 mm
pieczesz na rozgrzanej suchej patelni
(jak po przełożeniu placka na drugą stronę dociśniesz go lekko wilgotną
ściereczką placek fajnie napuchnie).
Podawać na gorąco.

Ser do szpinaku
Zagotować 2-3 litry mleka, wlać jogurt, poczekać aż zrobi się ser
(serwatka będzie miała piękny zielony kolor), przecedzić przez
pieluszkę, wycisnąć nadmiar wody (najlepiej robić to maksymalnie
"zakręcając" pieluszkę, ostudzić najlepiej dociskając czymś cięzkim.
Jak Ci się nie chce przygotowywać sera to może być tłusty twaróg... chyba :)

Szpinak
Wrzucam na rozgrzaną suchą patelnie kmin rzymski, po 15 sekundach dodaje
masło i dalej po prostu robie szpinak :) z czosnkiem, pieprzem i serem
pokrojonym w kostkę.

--
Gkhar

6. Data: 2007-02-02 08:38:58

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gkhar napisał(a):

> [...]
> Wrzucam na rozgrzaną suchą patelnie kmin rzymski, po 15 sekundach dodaje
> masło i dalej po prostu robie szpinak :) z czosnkiem, pieprzem i serem

dobre to :)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

7. Data: 2007-02-06 11:43:21

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> Co zrobic? Ale nie makaron. Jakos ranomialam zamysl na makaron, teraz
> stwierdzam ze makaron stanowczo nie.

Pewnie juz za późno, ale może na następny raz sie przyda - kurczak
faszerowany szpinakiem.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Do Pani Ikselki
Śliwka owinięta boczkiem