kurki..

1. Data: 2005-08-17 18:30:59

Temat: kurki..
Od: "iwona" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam troche kurek tak mysle 0.5 kg :)
i pytanko co z tego mozna zrobic jakis sos
moze zupe? prosze o jakis sprawdzony przepis

Pozd.

2. Data: 2005-08-17 18:38:55

Temat: Re: kurki..
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uduś je;)

Pozdr. Ewa

3. Data: 2005-08-17 21:01:37

Od: "iwona" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uduś je;)

leza na sobie to sie juz pewnie same udusily :)

4. Data: 2005-08-17 21:41:54

Od: "bla" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje:

oczyscic...oplukac.. wrzucic do wody, po solic..obgotowac...Gdy beda juz
miekkie a wody nadal za duzo zlac.. wrzucic cebulke pokrojona w kostke
lekko zrumieniona na patelni.. za gescic maka a nst dodac smietany.. mojej
rodzinie tak smakuje.

5. Data: 2005-08-18 01:04:24

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

bla napisał(a):
> [...]
> miekkie a wody nadal za duzo zlac.. wrzucic cebulke pokrojona w kostke
> lekko zrumieniona na patelni.. za gescic maka a nst dodac smietany.. mojej

Oczyścić maksymalnie jak sie da na sucho, nie płukać w wodzie, nie
obgotowywać, drobno pokroić, wrzucić do gara z masłem i pokrojoną w
kostkę cebulką, dusić, na koniec dodać sól i pieprz do smaku. Śmietana
też może byc ale na końcu.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-08-18 03:53:19

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczyscic...oplukac.. wrzucic do wody, po solic..obgotowac...Gdy beda juz
> miekkie a wody nadal za duzo zlac.. wrzucic cebulke pokrojona w kostke

Gotowanie grzybów a zwłaszcza kurek to marnotrastwo smaku i treści. Dusić na
maśle i na koniec śmietana.
Smaku Jacenty

7. Data: 2005-08-18 07:56:08

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam mam troche kurek tak mysle 0.5 kg :)
> i pytanko co z tego mozna zrobic jakis sos
> moze zupe? prosze o jakis sprawdzony przepis
>
> Pozd.

Witam w najnowszym wydaniu gazety Tele Tydzień jest fajny przepis z
wykorzystaniem kurek. Wydaje się bardzo smaczny.
Pozdrawiam
Kri$P
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

8. Data: 2005-08-18 09:37:28

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obgotowywać, drobno pokroić, wrzucić do gara z masłem i pokrojoną w
> kostkę cebulką, dusić, na koniec dodać sól i pieprz do smaku. Śmietana

A jakby tak jeszcze z boczusiem to już wogóle rozpusta zupełna :-))) Mniaaam
pozdrowionka znad zatoki
Sławek

9. Data: 2005-08-18 17:53:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisał(a):

> A jakby tak jeszcze z boczusiem to już wogóle rozpusta zupełna :-))) Mniaaam
> pozdrowionka znad zatoki
> Sławek

Z boczusiem podwędzonym naturalnie to juz zupełne zboczenie i lepiej
takowe posadzić na jajach.
;-)
pozd. Jerzy

10. Data: 2005-08-19 07:26:05

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gotowanie grzybów a zwłaszcza kurek to marnotrastwo smaku i treści. Dusić na
> maśle i na koniec śmietana.
> Smaku Jacenty

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO tak
:)

CAT

Kokilki