kwestia uczuć...

1. Data: 2000-03-28 12:50:17

Temat: kwestia uczuć...
Od: "Maggie" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czy nie uważacie że tłumienie w sobie wszelkich uczuć prowadzi jedynie do
ich spotęgowania??
w moim przypadku ZAWSZE się tak dzieje

1. Data: 2000-03-28 21:44:09

Temat: Re: kwestia uczuć...
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Maggie" <a...@p...com> writes:

> czy nie uważacie że tłumienie w sobie wszelkich uczuć prowadzi jedynie do
> ich spotęgowania??

Z tego co zauwazylam to prowadzi do nerwic.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-29 05:02:23

Temat: Odp: kwestia uczuć...
Od: "Maggie" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co zauwazylam to prowadzi do nerwic.

he he...to mi dobrze wróży na przyszlość :)

1. Data: 2000-03-29 07:14:45

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maggie" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> czy nie uważacie że tłumienie w sobie wszelkich uczuć prowadzi jedynie do
> ich spotęgowania??

Owszem, a konczy sie to w gabinecie psychiatry. Z powodu zaklocenia reakcji
interpersonalnych. Nie ma to jak od czasu do czasu wywrzeszczec sie i rzucic
o podloge zbedna porcelana:-))))))

Pozdrawiam
Malgorzata Majkowska

----
"Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
Wszechświat i ludzka głupota"
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------

1. Data: 2000-03-29 17:19:45

Od: "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Mar 2000 12:50:17 GMT, "Maggie" <a...@p...com> wrote:

> [...]

Oczywiście, jak najbardziej.
To podstawowy mechanizm.
Prowadzi też do permanentnych napięć mięśniowych.

Bobas200
.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
strona : http://www.astercity.net/~pawel7
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-03-29 20:44:31

Od: "Darek" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maggie <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dU1E4.8057$a...@n...tpnet.pl...
> czy nie uważacie że tłumienie w sobie wszelkich uczuć prowadzi jedynie do
> ich spotęgowania??
> w moim przypadku ZAWSZE się tak dzieje

TLUMIENIE! Wlasnie jesli czegos sie od razu nie rozwiaze to wczesniej czy
pozniej to i tak sie ujawni (tyle, ze wtedy mozna miec niemaly problem).
Wyrzucenie od razu tego co lezy nam na watrobie jest swojego rodzaju zaworem
bezpieczenstwa.

Darek S.

1. Data: 2000-04-01 11:16:08

Od: "Maggie" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrzucenie od razu tego co lezy nam na watrobie jest swojego rodzaju
zaworem
> bezpieczenstwa.
>
> Darek S.

ale co zrobić kiedy nie można odkrecić owego zaworu bezpieczeństwa??
przecież nie zawsze można ujawnić to co się czuje..chociażby z obawy przed
reakcją otoczenia??

1. Data: 2000-04-01 15:32:00

Od: "adamg" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozniej to i tak sie ujawni (tyle, ze wtedy mozna miec niemaly problem).
> Wyrzucenie od razu tego co lezy nam na watrobie jest swojego rodzaju

Ok, wszystko jest w porzadku, ale swiadomosc iz nie jest sie samym na
swiecie nie pozwala ryknac jak lew noca w miescie, rozbic cala zastawe,
powybijac szyby w oknach. Niestety w przeciwnym wypadku reakcja czasem moze
sie skoncetrowac na niewinnych osobach - czlonkach rodziny, moze nawet
bliskiej osobie, ktora nie potrafila odwzajemnic naszych uczyc. To bardzo
dziwne wtedy zjawisko, gdy sie kogos szanuje, zachwyca nim, staje sie
idealem, a nagle spadaja na ta osobe klatwy, pomowienia. Ciezko ogarnac
czlowieka. Spotkalem juz rozne tlumaczenia:
* ze czlowiek to istota zbyt myslaca i wszystko co robi tworzy w glowie
* ze czlowiek to piekielna machina biologiczna, ktora gna ku zyciu a
wszystkie wielkie slowa pochodza ze zwyczajnych reakcji
biologiczno-chemicznych
* ze czlowiek to zaprogramowana przez Boga zabawka - nie nadal On jej
konkretnego przeznaczenia, ale nauczyl sposobow dzialania

pozdr

Adam Gasiorski

1. Data: 2000-04-01 23:33:14

Temat: Re: Odp: kwestia uczuć...
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Maggie" <a...@p...com> writes:

> zaworem

> ale co zrobić kiedy nie można odkrecić owego zaworu bezpieczeństwa??
> przecież nie zawsze można ujawnić to co się czuje..chociażby z obawy przed
> reakcją otoczenia??

Hm.. co to znaczy nie mozna? Bo co, otoczenie cie potepi?
To niech potepia - poki nikogo nie zabijesz ani nie naruszysz prawa
mozesz spokojnie zyc. Ba, w dzisiejszych czasach nawet samotne kobiety
moga sobie zyc w spolecznosci.

Tak czy siak - zastanow sie, czy zyjesz dla siebie czy dla otoczenia?
Czy wazniejsza jestes ty czy co otoczenie powie?

1. Data: 2000-04-01 23:34:55

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"adamg" <a...@f...pl> writes:

> [...]
> dziwne wtedy zjawisko, gdy sie kogos szanuje, zachwyca nim, staje sie
> idealem, a nagle spadaja na ta osobe klatwy, pomowienia. Ciezko ogarnac

No.. troche jednak trzeba umiec wlasne uczucia skanalizowac. Panowac
nad soba na tyle, zeby znalezc sposob ich rozladowania nie krzywdzacy
tych, co akurat niezawinili.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

dzieci z rodzin alkoholowych
agresja wsrod dzieci z rodzin alkoholowych
model porządnego człowieka i porządnej rodziny
Re: Ktora z Was pomoze w sprawie damsko-meskiej?
Milosc i zrozumienie vs. strach i przemoc (4)