Re: laserowa korekta wad wzroku

Data: 2003-12-13 18:24:28
Temat: Re: laserowa korekta wad wzroku
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl>

Użytkownik "Mielech" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:brffom$im5$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Od 3 miesięcy noszę soczewki i podej?cie do tej operacji mi się
zupełnie
> zmieniło. Teraz już wcale nie jest mi tak mocno potrzebna, a soczewki s?
> znakomite. Polecam i pozdrawiam!

Ja noszę soczewki ponad 2 lata i muszę przyznać, że mają pewne wady.
Oczywiście, w porównaniu z okularami są niezastąpione i znacznie ułatwiają
życie, ale jest też druga strona medalu. Np. basen - pływać w soczewkach to
spore ryzyko. Ponadto oczy po pewnym czasie się męczą i wysychają, zaczyna
się odczuwać pewien dyskomfort. Nawet te najnowsze soczewki, których nie
trzeba wyjmować przez miesiąc nie są całkowicie wygodne. Zresztą cały czas
trzeba pamiętać o zakładaniu i wyjmowaniu soczewek, a w niektórych
sytuacjach bywa to mało komfortowe. Soczewka często potrafi uwierać, nawet
się zawinąć itd. Z nimi jest całkiem sporo problemów. ;-)

--
Ligeia