lazanie, pomocy !!

1. Data: 2003-05-20 18:48:10

Temat: lazanie, pomocy !!
Od: Tomasz Grabski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zaprosilem kolezanke na lazanie. Nie bede owijal w bawelne,
kucharz ze mnie taki jak z koziej......trabka. Plisss, pomozcie,
potrzebuje pomocy z zakresow;
1, oprzyrzadowania - co musze miec zeby sie na to makaroniarskie danie
porywac
2. surowce; czyli produkty i polprodukty
3. technologia - co z czym i dlaczego,
4, Jesli mam sam makaron robic, to czy taki na rosol sie nadaje (
tylko nie krojony rzecz jasna, bo jesli taki dobry jest, to moja
mamusia robi najlepszy i przepis mi da)
5. jakie do tego wino podać

z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam Tomek

1. Data: 2003-05-20 23:23:35

Temat: Re: lazanie, pomocy !!
Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

podaje Ci link do strony z przepisem. Na pewno wjdzie.
http://www.mniammniam.pl/p.php?p=315
Poczytaj komentarze , okaza sie bardzi pomocne.
AAAAAa jeszcze jedno !!!!! Jak bedziesz zapiekal, to przykryj naczynie,
wtedy para bedzie cyrkulowac i danie bedzie mieciutkie. Na ostatnie 5-8
minut mozesz zdjac przykrywke, czy to czym przykryjesz naczynie.
Przepis jest naprawde nietrudny,
powodzenia!!!!!

Igor
GG 1923569
Uzytkownik "Tomasz Grabski" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mamusia robi najlepszy i przepis mi da)
> 5. jakie do tego wino podać
>
> z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam Tomek

tarta?? jak to zrobić??
Chinszczyzna
Woda z Biedronki (Ahold, itp.) - co sadzicie?
szpinak
Włoski tort lodowy ?