Re: łazienka - kabina prysznicowa

From: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: łazienka - kabina prysznicowa
Date: Mon, 11 Jan 2010 18:49:29 +0100

On 11-1-2010 11:18, anonim wrote:
> hmmm... a to pierwsze słyszę.
> Możesz podać linka do takiej dyskusji, lub w skrócie opisać wady kabin?
> Jak dla mnie zasłonka na drążku to takie mało eleganckie i kojarzy mi
> się prysznicami w akademikach. Może w rzeczywistości teraz to jakoś
> inaczej wygląda niż to jakie mam o tym wyobrażenie?

Zależy jaka zasłonka. Rozważ też inne rozwiązanie - ani kabina, ani
zasłonka - ja tak mam już w drugiej łazience i jest super :)
Ewentualnie możesz postawić jedną ściankę z luksferów albo czegoś
podobnego i tam dać brodzik. Jak dobrze ustawisz prysznic, to przy
odrobinie zgrabności prawie nie nachlapiesz na podłogę. A jak
nachlapiesz troszkę... to w końcu łazienka jest, nie?

Jak zrobisz elegancką zasłonkę, nie jakieś najprostsze PCV, to będzie to
ciekawe. Z małymi ciężarkami u dołu nie będzie się to lepić do ciała.
Zasłonka ma ten plus, że ją odsłaniasz i łazienka wydaje się większa
optycznie o powierzchnie tego brodzika.

--
Grzegorz Janoszka