leczenie homeopatyczne

11. Data: 2000-12-26 18:40:01

Temat: Re: leczenie homeopatyczne
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w mojej ma?ej ortodoksyjnej farmakologicznie g?ówce nie mo?e si?
> pomie?ciae ?e ca?a si?a leku bierze si? nie z rozcie?czonej do absurdu
> substancji , ale z wstrz?sania roztworem podczas przygotowywania.
a byl ty w barku
i zapytal sie czemu barman wstrzasa trunki ?
Toz to jest czysta Homeopatia.

A czemu sie kieliszkami tracamy, wlasnie dla wstrzasniecia alkoholu.
Hannemann to wszystko dokladnie opisal.
Moze zacytowac jego dziela.

12. Data: 2000-12-26 18:44:13

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak napisa?am: w wi?kszo?ci - co nie znaczy - we wszystkich i u
> wszystkich. Jednak niektórym pomagaj?.

Czemu mowisz ze w wiekszosci,
a nie w pojedynczysz przypadkach, na skutek samowyleczenia lub
samoistnego ustapienia objawow lub dolegliwosci.

> Je?eli lekarze medycyny zabieraj? si? za leczenie lekami homeopatycznymi,
> gdzie? jednak musieli znale 1/4 ae rzetelne wiadomo?ci na ten temat (nie tylko od
> rep'ów)
Producenci l.h. organizuja szkolenia dla lekarzy i farmaceutow.

> leki.
> >
> I dalej to robi?, oprócz normalnych leków, parafarmaceutyków cz?sto
> w?tpliwej jako?ci (ale zarejestrowanych i reklamowanych) i innych "pierdó?",
> jakie si? obecnie sprzedaje w aptekach. Staram si? byae mimo wszystko
> obiektywna i bez homeopatycznych klapek na oczach.

Pani ! wsytko sie spzeda, wsytko, jak pacjent zachorzaly to kupi
i skurupy orzecha na oklady i obierki z ziemniakow.
A jak sie doda wody ognistej to terapia murowanie skuteczna ;)

13. Data: 2000-12-26 18:46:13

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, takie wiadomosci rzetelne nie istnieja. Wiem, bo szukalem. A
> przepisywanie lekow homeopatycznych jest pojsciem na latwizne i sprzeczne ze
> zdrowym rozsadkiem. Jest takze naciaganiem chorych na spore koszty.
Tutaj sie nie zgodze.
Pamietam w rodzinie wizyty u lekarzy a potem w aptece i pelne torby
lekow.
A potem sterty nieuzywanych , a zaplaconych lekow, z ktorymi nie ma co
zrobic.

Zeby sie l;eczyc trzeba naprawde miec konskie zdrowie ;)

14. Data: 2000-12-26 21:18:11

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic.
> Zeby sie l;eczyc trzeba naprawde miec konskie zdrowie ;)

Czesc Jacku D.,
Albo twoja rodzina zle wypelniala zalecenia lekarzy, albo byly one blednie
wydane. Nie zmienia to jednak faktu, ze niektorym zostaja takze sterty lekow
homeopatycznych. I tym bardziej nie jest to argument w dyskusji na temat
skutecznosci i sensu stosowania lekow homeopatycznych. Podtrzymuje swoja
teze, ze leki homeopatyczne nie dzialaja, a ich przepisywanie przez lekarzy
(lub zalecanie przez farmaceutow w aptekach, bo to tez ma miejsce) jest
sprzeczne z etyka zawodowa.
Pozdrawiam :)
Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

15. Data: 2000-12-27 22:27:15

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Widze, ze dosc spora dyskusja rozbrzmiala o leczeniu homeopatycznym... Czas
w takim razie na wypowiedz zwyklego pacjenta... No moze nie do konca
zwyklego gdyz jestem biotechnologiem i co nieco wiem o biochemii dzialania
lekow...
Moj lekarz rodzinny zajmuje sie takze homeopatia. Wielokrotnie powatarzal,
ze przede wszystkim jesli ktos chce leczyc skutecznie ta metoda to musi sie
NA PRAWDE na tym znac. Zbyt wielu lekarzy bierze sie za leczenie po
przeczytaniu dwoch ksiazek na ten temat. Po drugie metoda ta moze ale nie
musi byc skuteczna. Po trzecie nie powinno sie jej stosowac jako jedynej
(znam przypadek w ktorym lekarz leczyl pacjentke z angina ropna metoda
homeopatyczna zamiast dac jej antybiotyk). Najczesciej dodatkowo zapisywal
mi moj lekarz leki homeopatyczne (wcale nie az takie drogie).
No i najwazniejsze: sa one dosc skuteczne - jestem potwornym alergikiem a po
leczeniu homeopatycznym w zeszlym roku zupelnie niezle znioslem okres
nasilania alergenow...
To kilka przemyslen...
pozdrawiam wszystkich i zycze hucznego wejscia w nowe tysiaclecie...

Lukasz
l...@p...pl

Użytkownik siii <h...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9236bd$t28$...@n...tpi.pl...
> [...]
specyfików
> homeopatycznych, spotkałem sie nawet z opinią, że duży udział przy
produkcji
> tych leków odgrywa magia, a wiadomo, że magia jest czarna i biała, więc
> nigdy nie wiadomo.
> Jeszcze raz proszę o to żeby nie oceniać, nie wartościować tego czy ta
cala
> homeopatia to bzdura czy nie bzdura. Chciałbym, aby osoby, które stosowały
> tego typu kurację (chodzi o prawdziwą homeopatią klasyczną-leczenie jednym
> lekiem a nie zbiorem granulek jakie można dostać w każdym kiosku)
podzieliły

16. Data: 2000-12-28 01:00:11

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz napisał(a):

> Najczesciej dodatkowo zapisywal
> mi moj lekarz leki homeopatyczne (wcale nie az takie drogie).

Jak sobie wyobrażasz branie antybiotyków wraz z homeopatycznymi, które są
robione na spirytusie?, hę?

Kaja

17. Data: 2000-12-28 05:10:35

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siii" <h...@2...pl> napisał w wiadomości
> czesc,
> od dłuższego czasu leczę się bez skutku na kilka schorzeń (bez skutku)
(...) Pozdrawiam
> Siiii

Jedno z moich dzieci bardzo w dzieciństwie chorowało. Dałam się, niestety,
wciągnąć w błędne koło antybiotykoterapii, jednak w porę oprzytomniałam i
zaczęłam syna leczyć homeopatycznie. Okazało się, że zapalenie ucha, gardła,
czy nawet oskrzeli można śmiało leczyć homeopatycznie, a choroba ma krótki i
łagodny przebieg. Znalazłam świetnego lekarza homeopatę, któremu zawdzięczam
to, że teraz mój syn nie choruje na nic(ma 11 lat)!!! Odporność jego
organizmu jest imponująca, aż wierzyć się nie chce, że kiedyś musiałam
zawiesić jego zajęcia w przedszkolu, bo wpadał z jednej choroby w drugą.

18. Data: 2000-12-28 07:12:39

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> w takim razie na wypowiedz zwyklego pacjenta... No moze nie do konca
> zwyklego gdyz jestem biotechnologiem i co nieco wiem o biochemii dzialania
> lekow...
> Lukasz

Czesc Lukasz,
Jesli jestes biotechnologiem, to wyjasnij mi, jak moze dzialac lek, ktory
jest czystym rozpuszczalnikiem (woda lub innym). Bo wedlug mnie nie moze
(poza, oczywiscie, sugestia).
Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

19. Data: 2000-12-28 09:06:16

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Ok.
> Czy mozesz mi powiedziec, czy leki h. sa nadal produkowane zgodnie z
> farmarkopeia homeopatyczna Hannemanna ?

To, co robilam , robilam wg farmakopei homeopatycznej niemieckiej (nie
pamietam roku i numeru) - polska nie istnieje.

> wybacz, ale na tej zasadzie mozna sprzedawac w aptece mielony piasek,
> szklo , sadze, popiol itd itd.
>
> rozcienczone nie zaszkodza, ale sprzedac mozna.

O ile zarejestruje to MZiOS.
Pozdrawiam. Agn

20. Data: 2000-12-28 13:31:08

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agn. wrote:

> U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisa?:3...@p...onet.pl...

> To, co robilam , robilam wg farmakopei homeopatycznej niemieckiej (nie
> pamietam roku i numeru) - polska nie istnieje.

to jest wlasnie ta dobra.
Czy w twojej aptece nadal robisz l.h. i mozna je zamowic ?
Ciekawi mnie jak sobie rodzisz z wysokimi potencjami rozcienczen d15-20
i wstrzasaniem .

Wlasnie mnie interesuje czy sa jeszcze farmaceuci ktorzy przygotowuja
l.h. wedlug rytualu Hannemanna ?
Jacek

wada wymowy
fenyloketonuria
Do jakiego specjalisty zabrac Mame?
Olej z rokitnika
implanty stomatologiczne-jest ktos,kto sie poddał