Re: leczenie homeopatyczne - odp.rowniez dla Piotr Z.

Data: 2000-12-28 13:54:51
Temat: Re: leczenie homeopatyczne - odp.rowniez dla Piotr Z.
Od: <l...@p...onet.pl>

> Jedno z moich dzieci bardzo w dzieciństwie chorowało. Dałam się, niestety,
> wciągnąć w błędne koło antybiotykoterapii, jednak w porę oprzytomniałam i
> zaczęłam syna leczyć homeopatycznie. Okazało się, że zapalenie ucha, gardła,
> czy nawet oskrzeli można śmiało leczyć homeopatycznie, a choroba ma krótki i
> łagodny przebieg. Znalazłam świetnego lekarza homeopatę, któremu zawdzięczam
> to, że teraz mój syn nie choruje na nic(ma 11 lat)!!! Odporność jego
> organizmu jest imponująca, aż wierzyć się nie chce, że kiedyś musiałam
> [...]
bardzo sie ciesze ze moge cos nareszcie normalnego przeczytac, az sie nie chce
tu juz dyskutowac. Moze Piotr Z. z AMG przeczyta i wyciagnie jakies wnioski z
tego. Bo gdzie tu mozna mowic o sugestii jesli leczymy LH malutkie dzieci.
Piotrze! czy dziecku 5 mc mozna cos wmowic ?? Mysle ze juz jestes doroslym
czlowiekiem i akurat psychike 5 mc niemowlaka znasz..ktory w okresie zabkowania
przechodzi wszelkie ogolne problemy na ktore jedynie dostepna masc w aptece ma
pomoc a ktora naprawde jest nieskuteczna w wiekszosci dzieci.Homeopatia radzi
sobie z takim problemem naprawde dobrze-lek ktory podawalam mojemu dziecku
pozwolil mu juz ten okres przejsc bez zadnych komplikacji. Skonczyly sie
tak "normalne" problemy jelitowe w tym okresie jak i dziecko spalo cudownie w
nocy i nie bylo tak rozdraznione. I to tylko za pomoca LH bo nic innego lekarz
nie potrafil zastosowac aby skutecznie pomoc mojemu dziecku. Nie wiem jak to
dziala ale dziala..:)) i napewno nie bedziemy tu mowic o sugestii Piotrze..bo
dziecku tego nie wmowisz napewno z tym sie zgodzisz ze mna mam nadzieje. Idac
dalej to np. przy zwyklym katarze LH podany na poczatku objawow niezytu
nosa..powoduje ze te objawy nie nasilaja sie a wrecz maleja. Taki zwykly
katarek nie trwa 7 dni a jedynie ok.2 dni i przy odpowiednim
dawkowaniu..UMIEJETNYM zaznaczam nie powoduje jakichkolwiek skutkow ubocznych
ktore doskonale znasz przy rozwinietej infekcji.
Piotrze - domyslam sie ze Jestes lekarzem. Wiesz sama mam kontakt z lekarzami
co akurat robia kurs Homeopatii w AMG (bud. IBM - tam sie odbywaja zajecia)-
wiekszasc z nich sama stwierdza ze aby leczyc LH trzeba zmienic swoj
dotychczasowy sposob myslenia. Ale zaznaczaja ze bez odpowiedniej wiedzy nie sa
w stanie leczyc ludzi i to jak ktos powiedzial juz nie wystarczy przeczytac
dwie ksiazki to naprawde jest szeroka wiedza potrzebna aby umiec leczyc LH. Nie
neguje leczenia lekami Alopatycznymi ale jesli ma sie do wyboru lek ktory
pomoze i nie pozostawi zadnych nieznanych konsekwencji w organizmie a lek ktory
ma pomoc i przy tym ma wiele skutkow ubocznych to chyba naprawde lekarz ktory
szanuje dobro czlowieka i uwaza je za najwazniejsze powinien podac jemu lek
skuteczny ale ktory nie ma dzialania ubocznego. Ty - jesli leczysz ludzi
lekami "normalnymi" masz napewno te swiadomosc ze mu pomagasz ale tez ze
obciazasz jego organizm chemia..a Ja jako matka mam ten wybor ze wybiore
lekarza ktory wyleczy mi dziecko skutecznie...nie bedzie jego organizmu
obciazal chemia i co najwazniejsze...zabezpieczy moje dziecko przed nastepnymi
chorobami..infekcjami - no i tu wracamy do LH ..jak narazie nic wiecej zaden
swiadomy lekarz nie potrafi niczego innego zaproponowac. Poprostu LH dobrze
dobrane swietnie zabezpieczaja przed nastepnymi chocby infekcjami...jak to
dziala NIE WIEM....ale naprawde nie jest to mi potrzebne wiedziec....bo Ja
oczekuje skutecznosci a jak narazie nie znam skuteczniejszych lekow od LH.
Zreszta nie sa mi tak potrzebne bo moja rodzina nie choruje. A jak juz ktos
cos "przywlecze" :)) to LH szybko to zalatwiaja. Piotrze :)) nie smiej
sie...:)) bo juz sobie to wyobrazam..jaki masz usmieszek na twarzy..ale jak
zlapiesz katarek...to napisz do mnie na priva a podam Ci lek..zastosujesz sie
do tego..i ciekawe co wtedy powiesz..:)) Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie..:))
Monika