leczenie homoseksualizmu (crosspost)

71. Data: 2005-06-25 20:57:14

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

uality+%2Btherapy
uality+%2Btreatment

> No i fajnie. Już pierwszy z brzegu adres pokazuje mierność efektów leczenia:
> z grupy, w której większość osób była niezadowolona ze swojej homoseksualnej
> orientacji wyleczono niewielki procent - 11% mężczyzn i 37% kobiet. A co by
> było, gdyby podobne próby przeprowadzono na osobach, którym kontakty
> homoseksualne przynoszą satysfakcję?

Dobre pytanie. Można posunąć się o krok dalej odwracając nieco sytuację i zapytać
naszych "ziejących chrześciańską miłością
bliźniego" dyskutantów - czy skoro komuś kontakty heteroseksualne nie sprawiają
satysfakcji, to czy jest większe prawdopodobieństwo
że "zachoruje" na homoseksualizm ? A jeśli tak jest, to jak się to ma do teorii o tym
że zachowania homoseksualne są same w sobie
jednostką chorobą a nie poszukiwaniem jakichś wyszukanych doznań itp ?

72. Data: 2005-06-25 21:23:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> Nie dziękuję, tylko zastanawiam się skąd ta nerwowość ?

Tzn twoja? :)
Mnie nie pytaj. ;)

--
Czarek

73. Data: 2005-06-25 21:32:15

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem
> [...]
> mam nic przeciwko niepelnosprawnym fizycznie, uposledzonym psychicznie itp
> itd. Nazywajmy jednak rzeczy po imieniu. Jak ktos jezdzi na wozku
> inwalidzkim, nie ma reki itp to jest niepelnosprawny. Jak ktos kopuluje ze
> zwierzetami to jest zboczencem i jest nienormalny, bo normalny to jest
seks
> z osoba plci przeciwnej. I homoseksualisci tez sa nienormalni, bo wola
seks
> z osoba tej samej plci co nie jest normalne. Dlaczego nie uznaje sie tego
> np. za wade wrodzona, skoro z tym sie podobno rodzi?

Zgadzam sie w 100%.
Gosia

74. Data: 2005-06-25 21:36:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz to? :)

http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_cha
nging.html

GZ, to chyba jest m.in. to o co pytalas. ;)
Sporo tam tez odnosnikow...

Widzisz to? :)

--
Czarek

75. Data: 2005-06-25 21:38:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

locke:
> No i fajnie. Już pierwszy z brzegu adres pokazuje mierność
> efektów leczenia...

Z toba gadanie jest jak "z dupa w nocy". ;)

PLONK. :)

--
Czarek

76. Data: 2005-06-25 21:45:47

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_cha
nging.html

> GZ, to chyba jest m.in. to o co pytalas. ;)
> Sporo tam tez odnosnikow...
>
> Widzisz to? :)

Wolę nie oglądać, bo nie jest to chyba zbyt wiarygodne i miarodajne źródło - Norton
Internet Security mi tą stronę przyblokowało :)

77. Data: 2005-06-25 21:46:07

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> locke:
>
> Z toba gadanie jest jak "z dupa w nocy". ;)
>
> PLONK. :)

A nie pokazał?

78. Data: 2005-06-25 21:49:18

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz Z.:
>
> Tzn twoja? :)
> Mnie nie pytaj. ;)

a to ja cbnet-a nazwałem "młotkiem" czy cbnet mnie ?

Chyba że w szeregach katolików/lpr/mw/opus dei/samoobrony rp (niepotrzebne skreślić)
nazwanie kogoś "młotkiem" to taka forma
grzecznościowa ? ;-)

79. Data: 2005-06-25 22:32:05

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Jesus [Sat, 25 Jun 2005 19:22:43 +0200]:

> Ale facetowi się trafiło ;)

A co, zle? ;>

Kira

--
_____
// //))) Kira Falernowa :: GG 1565217 :: pisz na eportal.pl \_/

80. Data: 2005-06-25 22:39:48

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

locke napisał(a):
> Gdyby okazało się, że można zostać wyleczonym z homoseksualizmu, to wydaje
> mi się, że homoseksualiści chcieliby tego.

Wiesz, a ja bym chciał troszkę pociągu do chłopców sobie sprawić
Co mam zrobić?

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE
bakterie w pochwie