leczenie homoseksualizmu (crosspost)

1. Data: 2005-06-25 15:39:03

Temat: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tyle w usenecie czytamy o tym, że homoseksualizm to taka poważna choroba, niemalże
śmiertelna i zaraźliwa jak conajmniej ospa
wietrzna. (dlatego geje i les mają siedzieć w domach, nie wychodzić, pewnie by tych
"zdrowych" nie zarażać drogą kropelkową)

Załóżmy że jestem homoseksualistą. Załóżmy że uznaję że jestem chory (wszak to
podstawowy warunek by leczenie miało sens) i chcę się
wyleczyć z mojej choroby.

Jak właściwie wygląda leczenie? Jaka terapia? Jakie środki farmakologiczne? Czy są
one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Pytam o to wszystko całkiem poważnie.

G.Z.

2. Data: 2005-06-25 16:10:28

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytam o to wszystko całkiem poważnie.

Tylko Modlitwa może pomóc
Odpowiadam całkiem poważnie

3. Data: 2005-06-25 16:11:50

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di simone" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tylko Modlitwa może pomóc
> Odpowiadam całkiem poważnie

A co poradzisz homoseksualiście-ateiście ?

4. Data: 2005-06-25 16:15:19

Od: "locke" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Z." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
farmakologiczne? Czy są one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
> działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Wg KRK (w rozumieniu MW, LPR, oraz grupowych oszołomów) powinno to być co
najmniej spalenie na stosie.

5. Data: 2005-06-25 16:18:41

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg KRK (w rozumieniu MW, LPR, oraz grupowych oszołomów) powinno to być co
> najmniej spalenie na stosie.

widzisz, tylko uprawiać pieniactwo (zwłaszcza na pl.soc.religia) to każdy może - a ze
wskazaniem konkretnej ścieżki postępowania już
nieco gorzej - zwłaszcza wśród tych samych pieniaczy.

6. Data: 2005-06-25 16:25:53

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co poradzisz homoseksualiście-ateiście ?

Nawrócenie?:-)) A dalej jak wyżej:)

HaNkA

7. Data: 2005-06-25 16:34:16

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. napisał(a):
> Pytam o to wszystko całkiem poważnie.

Jak się komuś podaje hormony w w wieku od 10 lat to chyba zmieni
upodobanie do płci tak mi się wydaje

8. Data: 2005-06-25 16:35:32

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):

> Jak się komuś podaje hormony w w wieku od 10 lat to chyba zmieni
> upodobanie do płci tak mi się wydaje

to znaczy chyba raczej w młodym wieku nie od

9. Data: 2005-06-25 16:43:40

Od: "doc. Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia sobota, 25 czerwca 2005 18:34, we wiadomości
<d9k152$cr4$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jesus napisał(a):

> Jak się komuś podaje hormony w w wieku od 10 lat to chyba zmieni
> upodobanie do płci tak mi się wydaje

Niestety nie. Były takie próby w latach 60'tych w stanach. Małemu dziecku
(chłopczykowi) upalili penisa podczas jakiegoś zabiegu. Doktorek oszołomek
stwierdził, że jak poda dziecku hormony i zacznie wychowywać jak
dziewczynkę, to zrobi dziewczynkę - niestety nie udało się. Swego czasu na
Discovery był program o tym.

--
z poważaniem, doc. Zenobiusz Furman
==> zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl <==

10. Data: 2005-06-25 16:45:35

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co poradzisz homoseksualiście-ateiście ?

Odpowiedziałem "modlitwa" bo cała dyskusja wydaje mi się bez sensu.
Tak odpowiedział ksiądz ze stowarzyszenia zajmującego się leczeniem
homoseksualizmu.
Preferencje seksualne jako choroba ... to chore ;) tak myśleć
To tak jakby kandydowanie na urząd prezydenta uznać za choróbstwo

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE
bakterie w pochwie
Prośba o przetłumaczenie