leczenie homoseksualizmu (crosspost)

91. Data: 2005-06-26 01:29:24

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> a to ja cbnet-a nazwałem "młotkiem" czy cbnet mnie ?
> Chyba że w szeregach katolików/lpr/mw/opus dei/samoobrony
> rp (niepotrzebne skreślić) nazwanie kogoś "młotkiem" to taka
> forma grzecznościowa ? ;-)

Zapytaj kogos z tamtych szeregow. ;)

OK, masz racje, powinienem napisac ze rzniesz glupka, zamiast
z tym mlotkiem. ;D

--
Czarek

92. Data: 2005-06-26 01:30:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> A nie pokazał?

To teraz ja cie pytam: o co pytales w temacie?
Przypominasz sobie?

--
Czarek

93. Data: 2005-06-26 01:38:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> Wolę nie oglądać, bo nie jest to chyba zbyt wiarygodne i miarodajne
> źródło - Norton Internet Security mi tą stronę przyblokowało :)

Katedra Psychologii na University of California to dla ciebie "niezbyt
miarodane zrodlo"?
Wow! :))

To moze wyjasnij najpierw jakie zrodlo dla ciebie jest "miarodajne"? ;D

--
Czarek

94. Data: 2005-06-26 05:50:40

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

locke wrote:

> To też i piszę, że "gdyby okazało się, że..."

no wiec ja pytam, skoro to _nie choroba_ i _gdyby okazalo sie, ze mozna
zmienic orientacje_ to dlaczego?
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

95. Data: 2005-06-26 06:22:45

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Dlaczego?!
> Trójkąt to ponoć figura doskonała
> "Omne trinum -perfectum"

jaki to rodzaj geometrii? mam na myslli trojkat z dwoma katami
rozwartymi

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

96. Data: 2005-06-26 07:46:25

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Casper" <r...@k...k.pl> napisał w wiadomości

> Nie pieprz bzdur

No jak tak możesz mówić o kobietach...

Pzdr
Paweł

97. Data: 2005-06-26 07:48:43

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Z." <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Chyba że w szeregach katolików/lpr/mw/opus dei/samoobrony rp (niepotrzebne
skreślić) nazwanie kogoś "młotkiem" to taka forma
> grzecznościowa ? ;-)

Grzegorzu, Grzegorzu, no gdzież takich palantów wyciągać mi z kaefa... :(

Pozdrawiam
Paweł

98. Data: 2005-06-26 07:49:51

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W którym miejscu Giertychy domagały się stosu? Proszę o cytaty. Jakoś nie
> chce mi się wierzyć...

Trutnie nawet do tego nie miałyby jaj...

Pzdr
Paweł

99. Data: 2005-06-26 10:25:02

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj kogos z tamtych szeregow. ;)
>
> OK, masz racje, powinienem napisac ze rzniesz glupka, zamiast
> z tym mlotkiem. ;D

Oczywiście.

Bo przecież "wszyscy wiedzą" i jest to "dowiedzione", iż nie popierający poglądów
wyznawanych przez katolików / lpr / opus dei /
samoobronę rp (niepotrzebne skreślić) - z samego faktu nie popierania tychże poglądów
- rżną głupka. Niekoniecznie będącego gejem.

100. Data: 2005-06-26 10:26:07

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz Z.:
>
> To teraz ja cie pytam: o co pytales w temacie?
> Przypominasz sobie?

O metody leczenia. Ty mi je łaskawie wskazałeś i okazało się że pierwsza z brzegu
metoda jest do ...

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE
bakterie w pochwie