Leczenie raka w Polsce czy w UE

1. Data: 2005-06-25 08:18:05

Temat: Leczenie raka w Polsce czy w UE
Od: "Michal Z." <i...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć, czy w ramach UE mogę skorzystać z pomocy medycznej
w innym kraju niż Polska? Może istnieje jakiś ośrodek w Polsce zajmujący się
leczeniem tak skomplikowanych przypadków nowotworów?

Pomoc jakiej potrzebuje mój tata nie jest trywialna - chodzi o zoperowanie i
leczenie raka, który umiejscowił się przy kości krzyżowej i ponoć jest
nieoperowalny, czyli nie można go wyciąć! Guz wielkości główki dziecka wrósł
w kość krzyżową, pęcherz i jelita. Bardzo mocno krwawi przy jakiejkolwiek
interwencji. Dopiero za 10 dni będę znał podłoże tego guza, ale lekarz,
który go operował, z góry ocenił, że nie nadaje się do leczenia chemią.
Pozostaje radiologia (jeśli w ogóle będzie możliwa).

Chciałbym skonsultować "ten przypadek" z chirurgami z całej Polski oraz z
zagranicy, aby w dyskusji z lekarzem nie być jak ciemna masa. Może znacie
Państwo podobne przypadki, które udało się wyleczyć? Jeśli tak, to gdzie i
jaką mtodą?

Za wszelkie wyjaśnienia, podpowiedzi i pomoc będę bardzo zobowiązany.
Pozdrawiam
Michal Z.