leczenie kręgosłupa

1. Data: 2004-06-30 19:42:07

Temat: leczenie kręgosłupa
Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś dobrego lekarza od kręgosłupa. Najlepiej na dolnym śląsku.
Często mnie boli przez cały tydzień w okolicach lędźwi i lekarz rodzinny
chciał mnie faszerować jakimiś tabletkami. A nie wie czy to przeziębieniowe
czy co innego. Mam to od kilku lat ale ostatnio tak często, że muszę coś
działać.

2. Data: 2004-07-01 07:33:23

Temat: Re: leczenie kręgosłupa
Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeziębieniowe
> czy co innego. Mam to od kilku lat ale ostatnio tak często, że muszę coś

Ćwiczenia korygujące to świetna sprawa!
Po roku ból minie... (a jak jesteś młody to szybciej)

pozdro
Szachysta

3. Data: 2004-07-01 15:42:38

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ćwiczenia korygujące to świetna sprawa!
> Po roku ból minie... (a jak jesteś młody to szybciej)

A coś bliżej. Jakś literatura czy wizyta u kogoś specjalnego ?

4. Data: 2004-07-01 17:37:53

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A coś bliżej. Jakś literatura czy wizyta u kogoś specjalnego ?

Wizyta oczywiście u ortopedy!
Ale moim zdaniem każdy nauczyciel wf-u powinien znać podstawowy zestaw
cwiczen korygujacych na kregoslup.
Literatura? Ja uważam podobnie, jak autor ponizszych slow:

"Ruch to lek.
Nie ma substancji,
Ani opakowania.
Przekazanie go choremu
Wraz z osobowością i sercem
Czyni ten lek niezastąpionym"

Dlatego żadna literatura nie zastąpi rehabilitanta!
Cwiczenia sa proste i po tygodniu "nauki" bedziesz mogl je robic sam w domu!

pozdrawiam
Szachysta

5. Data: 2004-07-01 21:23:34

Od: "agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Koniecznie wizyta u dobrego ortopedy
A ćwiczenia wykonuje się zlecone przez lekarza ortopedę lub lek.
rehabilitacji na podstawie zdjęć, TK etc.
Niektóre ćwiczenia wykonywane bez porozumienia z lek. mogą tylko pogorszyć
stan

--
Agnieszka

Mety w oku