Re: legitymacja ON

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: legitymacja ON
Date: Sat, 30 Aug 2008 18:36:47 +0200

Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:13b2fe65-3714-400f-a5a1-99221a93503e@l42g2000hs
c.googlegroups.com...
On 30 Sie, 09:42, "Jerzy" <j...@p...onet.pl> wrote:
> jak zwykle jestescie przedowcipni , pytanie było zadane jasno . , jestem
> po
> udarze i nie do konca wszystko mi wychodi zamiast mo winienem napisac
> miejski zespoł d/s . na odwroie legitymacji jest informaacja o ulgach ale
> nie wiem jakich i tro cala sprawa . juz Wam uprzejmie dziekuje za
> informacje - zawsze mozna n a Was liczyc - piekne dzieki

Jerzy Najłatwiej się obrazić. Ty się pomyliłeś i masz do tego prawo a
ja nie jestem tak domyślny aby odgadnąć, że MO to Miejski zespół
orzeczniczy i ja już nie mogę żartobliwie zapytać co to jest, Może
trochę dystansu?
---------------------------------
A może by tak wiecej życzliwości? Pytanie nie było żartobliwe i nawet
pominięcie owego "MO" wystarczająco określało zadane pytanie. Tego dystansu
zaaplikuj trochę raczej sobie, bo na tej grupie robienie żarcików z
nieporadności pisarskiej jest w najgorszym guście (niekoniecznie musi ona
być efektem marnego wykształcenia). A może zamiast nawoływania do dystansu
człowieka po udarze należało napisać zwykłe słówko "przepraszam"? Jest na
tej grupie wielu ludzi których bardzo cenię i znam od dawna (nie wszyscy
pisują) ale takie incydenty upewniają mnie, że aktywność na tej grupie to
strara czasu...

--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt