legitymacja ON

1. Data: 2008-08-29 15:31:29

Temat: legitymacja ON
Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o odpowiedx na pytanie : do czego uprawnia mnie legitymacja MO o
niepełnospprawnosci w stopniu znacznym / oprócz zasilku pielegnacyjnego ?

2. Data: 2008-08-29 18:26:58

Temat: Re: legitymacja ON
Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 17:31, "Jerzy" <j...@p...onet.pl> wrote:
> prosze o odpowiedx na pytanie : do czego uprawnia mnie legitymacja MO o
> niepełnospprawnosci w stopniu znacznym / oprócz zasilku pielegnacyjnego?

A kto ją wydaje?? MO kojarzy mi się z Milicją Obywatelską i tu nie do
końca żartuję.

3. Data: 2008-08-29 19:18:00

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy pisze:
> prosze o odpowiedx na pytanie : do czego uprawnia mnie legitymacja MO o
> niepełnospprawnosci w stopniu znacznym / oprócz zasilku pielegnacyjnego ?

Legitymacja uprawnia do... legitymowania się niepełnosprawnością :-).
Wydawana jest na podstawie odpowiednich dokumentów i to faktycznie te
dokumenty są podstawą do ustawowych ulg i udogodnień.

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl
http://www.stres.1site.pl/
http://audiobooki.zlotemysli.pl/

4. Data: 2008-08-30 07:42:43

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zwykle jestescie przedowcipni , pytanie było zadane jasno . , jestem po
udarze i nie do konca wszystko mi wychodi zamiast mo winienem napisac
miejski zespoł d/s . na odwroie legitymacji jest informaacja o ulgach ale
nie wiem jakich i tro cala sprawa . juz Wam uprzejmie dziekuje za
informacje - zawsze mozna n a Was liczyc - piekne dzieki

5. Data: 2008-08-30 08:02:14

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy pisze:
> [...]
> nie wiem jakich i tro cala sprawa . juz Wam uprzejmie dziekuje za
> informacje - zawsze mozna n a Was liczyc - piekne dzieki

za malo danych podales
czyli jak mniemam jestes niepelnosprawny ruchowo, a wiec:
ulgi komunikacyjne:
komunikacja miejska: free (ty + opiekun)
ciapongi: znizki ustawowe na klase 2 dla ciebie i 95% znizki na opiekuna
reszty nie pamietam

mozesz starac sie o karte parkingowa ON (prawo do nie stosowania sie do
niektorych znakow zapisane w KRD),

obsluga po za kolejnoscia na Poczcie

pisalem to z pamieci a wiec nie wykluczam bledow

pozdrawiam
SlawcioD

6. Data: 2008-08-30 08:05:01

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy pisze:
> [...]
> nie wiem jakich i tro cala sprawa . juz Wam uprzejmie dziekuje za
> informacje - zawsze mozna n a Was liczyc - piekne dzieki

Nie potrzebnie się denerwujesz... :-). Wujek google mi powiedział przed
chwilą:
http://www.idn.org.pl/sonnszz/ZWOLNIENIA_ULGI.htm
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/3544
http://pomocspoleczna.ngo.pl/x/1924
http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/uprawnienia_i
_ulgi_dla_niepelnosprawnych-a_3368.htm
- tu jest dość obszernie i szczegółowo :-

Jest tego w necie od metra.

Przepraszam jeśli Cię uraziłem, ale sprawa wydawała mi się na tyle
oczywista i prosta, że tak sobie chlapnąłem bez głębszego przemyślenia.

7. Data: 2008-08-30 09:45:23

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 09:42, "Jerzy" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> nie wiem jakich i tro cala sprawa . juz Wam uprzejmie dziekuje za
> informacje - zawsze mozna n a Was liczyc - piekne dzieki

Jerzy Najłatwiej się obrazić. Ty się pomyliłeś i masz do tego prawo a
ja nie jestem tak domyślny aby odgadnąć, że MO to Miejski zespół
orzeczniczy i ja już nie mogę żartobliwie zapytać co to jest, Może
trochę dystansu?

8. Data: 2008-08-30 16:36:47

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]

ja nie jestem tak domyślny aby odgadnąć, że MO to Miejski zespół
orzeczniczy i ja już nie mogę żartobliwie zapytać co to jest, Może
---------------------------------
A może by tak wiecej życzliwości? Pytanie nie było żartobliwe i nawet
pominięcie owego "MO" wystarczająco określało zadane pytanie. Tego dystansu
zaaplikuj trochę raczej sobie, bo na tej grupie robienie żarcików z
nieporadności pisarskiej jest w najgorszym guście (niekoniecznie musi ona
być efektem marnego wykształcenia). A może zamiast nawoływania do dystansu
człowieka po udarze należało napisać zwykłe słówko "przepraszam"? Jest na
tej grupie wielu ludzi których bardzo cenię i znam od dawna (nie wszyscy
pisują) ale takie incydenty upewniają mnie, że aktywność na tej grupie to
strara czasu...

--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

9. Data: 2008-08-30 20:13:28

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.08.2008 20:26, użytkowniczka/użytkownik ShrekPl napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> A kto ją wydaje?? MO kojarzy mi się z Milicją Obywatelską i tu nie do
> końca żartuję.

he he
jeszcze ZOMO było :)
brrr - jakoś nie tęsknię za tamtymi czasy, choć się ma piękne wspomnienia

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

10. Data: 2008-08-30 23:53:13

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 18:36, "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> wrote:
> [...]
> pisują) ale takie incydenty upewniają mnie, że aktywność na tej grupie to

Zbyszku. Pocieszę Cię. Jest to mój ostatni post z wielu powodów ale
napiszę tu tylko o tych które można wyczytać z kilku postów tego
wątku. Jeśli niewinne żartobliwe pytanie jest powodem do obrazy i
przejawem braku życzliwości dla przedmówcy i większego grona
grupowiczów i ma się za to przepraszać, jeśli doczytałeś się z mojej
strony kpiny z wykształcenia (??), jeśli jeden kaleka ma się
zastanawiać jak nie urazić innego niesprawnego, jeśli nie wiesz, że
ilość papierków którymi możemy tapetować ściany przerasta sens ich
wydawania i nie zastępuje jeden drugi (najjaskrawszy przykład:
spróbuj za darmo zaparkować na jakimkolwiek parkingu z orzeczeniem
KIZ'u bez karty parkingowej), jeśli sami będziemy traktować się
inaczej przez pryzmat naszego kalectwa w chwila gdzie naprawdę nie ma
to żadnego znaczenia to ja...

Pozdrawiam wszystkich
i życzę powodzenia

Jaki wozek elektryczny ?