Re: legitymacja ON

From: ShrekPl <b...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: legitymacja ON
Date: Sat, 30 Aug 2008 16:53:13 -0700 (PDT)

On 30 Sie, 18:36, "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "ShrekPl" <b...@g...com> napisał w
wiadomościnews:13b2fe65-3714-400f-a5a1-99221a93503e@
l42g2000hsc.googlegroups.com...

> [...]
> A może by tak wiecej życzliwości? Pytanie nie było żartobliwe i nawet
> pominięcie owego "MO" wystarczająco określało zadane pytanie. Tego dystansu
> zaaplikuj trochę raczej sobie, bo na tej grupie robienie żarcików z
> nieporadności pisarskiej jest w najgorszym guście (niekoniecznie musi ona
> być efektem marnego wykształcenia). A może zamiast nawoływania do dystansu
> człowieka po udarze należało napisać zwykłe słówko "przepraszam"? Jest na
> tej grupie wielu ludzi których bardzo cenię i znam od dawna (nie wszyscy
> pisują) ale takie incydenty upewniają mnie, że aktywność na tej grupie to

Zbyszku. Pocieszę Cię. Jest to mój ostatni post z wielu powodów ale
napiszę tu tylko o tych które można wyczytać z kilku postów tego
wątku. Jeśli niewinne żartobliwe pytanie jest powodem do obrazy i
przejawem braku życzliwości dla przedmówcy i większego grona
grupowiczów i ma się za to przepraszać, jeśli doczytałeś się z mojej
strony kpiny z wykształcenia (??), jeśli jeden kaleka ma się
zastanawiać jak nie urazić innego niesprawnego, jeśli nie wiesz, że
ilość papierków którymi możemy tapetować ściany przerasta sens ich
wydawania i nie zastępuje jeden drugi (najjaskrawszy przykład:
spróbuj za darmo zaparkować na jakimkolwiek parkingu z orzeczeniem
KIZ'u bez karty parkingowej), jeśli sami będziemy traktować się
inaczej przez pryzmat naszego kalectwa w chwila gdzie naprawdę nie ma
to żadnego znaczenia to ja...

Pozdrawiam wszystkich
i życzę powodzenia