lek na przeziębienie

11. Data: 2000-11-17 01:26:00

Temat: Re: lek na przeziębienie
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

RadeQ napisał(a):

> dla mnie coldrex (tylko saszetki!) to rewela , szczerze polecam (objawowo)

Nie mogłabym tego przełknąć.

> prewencyjnie - nie jakistam rutinoscorbin, tylko echinacea rathiopharm -

Na mnie homeopatyczne nie działają.

Kaja

12. Data: 2000-11-17 17:20:42

Temat: Odp: Odp: lek na przeziębienie
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Krawiec <k...@c...edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...edu...

13. Data: 2000-11-17 21:16:49

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prezesie, dlaczego puściłeś parę postów w jednym- to było długie- a nie
napisałeś ani jednego zdania?
Najpierw się naucz przycinać cytaty i odpisywać.

Kaja.

14. Data: 2000-11-18 01:08:45

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Nie mogłabym tego przełknąć.

tez mialem z tym problemy , ale wystarczy dodac łyżeczke miodu i da sie
wchłonąć bezbolesnie

> Na mnie homeopatyczne nie działają.
>
> Kaja

pech :(

greetz

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

15. Data: 2000-11-18 01:16:00

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Myślę., że wystarczy jak się weźmie 2 tabletki dziennie...Po co więcej?

czytalem kiedys w BMJ o kilkunastu zgonach w ciagu jednego roku z powodu
idiosynkrazji po 1 tbl. paracetamolu (piorunujaca niewydolnosc watroby).....

jesli ktos jeszcze nie bral APAPU (chyba tylko tambylcy z Lądu Czarnego:)
to bon apetit.

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

ps.te zgony to wszystkie w UK byly. (genetyka , czy moze tylko tam badane?)

16. Data: 2000-11-18 21:14:38

Temat: Odp: lek na przeziębienie
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2000-11-19 06:45:44

Temat: Re: Odp: lek na przeziębienie
Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2000 20:48:32 +0100, Prezes wrote:

>Dekstrometorfan jest lekiem przeciwkaszlowym (działa ośrodkowo, więc to on
>może wywoływać senność),

Zdaje się, że nie tylko senność. Zwłaszcza w większych ilościach...

--
,oPq J --- Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 10/15/2000 1:29am ---
7 `8oP' --- Abandon the search for Truth; settle for a good fantasy. ---

krew
Benzyna i zatoki
tabletki antykoncepcyjne, a alkochol
czy w szpitalach obowiazuje inne savoir-vivre?
med./studencki Sylwester 2000