lek nasenny bez recepty

1. Data: 2007-06-18 18:43:57

Temat: lek nasenny bez recepty
Od: "krzys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jestem po wstrzasie spowodowanym utrata
kogos bliskiego
i ni emoge spac
czy mozna kupic w aptece cos nasennego skutecznego a bez recepty

bardzo prosze odpowiedzcie

2. Data: 2007-06-18 19:45:22

Temat: Re: lek nasenny bez recepty
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-06-2007 o 20:43:57 krzys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> jestem po wstrzasie spowodowanym utrata
> kogos bliskiego
> i ni emoge spac
> czy mozna kupic w aptece cos nasennego skutecznego a bez recepty
>
> bardzo prosze odpowiedzcie

Melatonina albo preparaty ziolowe, zapytaj w aptece, doradzą.

--
Pozdrawiam. Janusz.

3. Data: 2007-06-19 00:42:54

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzys" <

> jestem po wstrzasie spowodowanym utrata
> kogos bliskiego
> i ni emoge spac
> czy mozna kupic w aptece cos nasennego skutecznego a bez recepty
>
> bardzo prosze odpowiedzcie

Witaj
To co można kupić w aptece bez recepty raczej Tobie nie pomoze.
Lepiej udaj sie do lekarza.

Pozdrawiam
Cancer

4. Data: 2007-06-19 01:10:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-18 20:43 krzys pięknie wystukał/a:
> Witam
> jestem po wstrzasie spowodowanym utrata
> kogos bliskiego
> i ni emoge spac
> czy mozna kupic w aptece cos nasennego skutecznego a bez recepty

A co Ci szkodzi iść do lekarza po receptę?
Poproś o proszki nasenne IMOVANE. Weźmiesz wieczorem czy w nocy,
świetnie śpisz a rano wstajesz wyspany i nie jesteś kołowaty.
Mówi się, że te proszki uzależniają, ale to nieprawda.
Brałam je przez kilka m-cy, teraz sobie 1 opakowanie leży i nie biorę
jak nie mam potrzeby. Teraz już normalnie usypiam.

--
animka

5. Data: 2007-06-19 01:12:01

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kogos bliskiego
> i ni emoge spac
> czy mozna kupic w aptece cos nasennego skutecznego a bez recepty

Jeszcze dodam, że te proszki kosztują aż 18 zł, ale warto wydać na nie
pieniądze.

--
animka

6. Data: 2007-06-19 01:13:46

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-18 21:45 Janusz Kornaga pięknie wystukał/a:

> Melatonina albo preparaty ziolowe, zapytaj w aptece, doradzą.

Melatonina działa 3 razy. Czwartego razu już nie zadziała, bo organicm
się przyzwyczaił.

--
animka

7. Data: 2007-06-19 09:16:23

Od: "-" <pirates-gold@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem po wstrzasie spowodowanym utrata
> kogos bliskiego
> i ni emoge spac
> czy mozna kupic w aptece cos nasennego skutecznego a bez recepty

nerwosol-k jedynie, ale lekarz da recepte bez problemu. moze przydala by sie
konsultacia z psychiatra -wtedy dobierze najlepszy lek, bez kombinowania

8. Data: 2007-06-21 08:17:45

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Valerianka

Naklejane elektrody [pytanie techniczne]
Re: To ja tylko...;)
fibrynogen
testy alergiczne u dziecka
Echo w uszach