lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji

21. Data: 2011-03-09 21:32:27

Temat: Re: lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-09 10:10, Stokrotka pisze:
> Niszczysz dzieciństwo dziecku.

Celowo wycięłaś to, że sama chciała i że co roku odnawia decyzję -
czy nie doczytałaś? Gra na instrumencie sprawia jej po prostu frajdę.

> Raczej najważniejszym i najlepszym.

No to już rozumiem, dlaczego nie rozumiesz logiki ortografii i
nie umiesz się jej nauczyć ;-P

Pozdr.,
--
ŁK

22. Data: 2011-03-10 15:47:18

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Kozicki napisał:

> No to już rozumiem, dlaczego nie rozumiesz logiki ortografii i
> nie umiesz się jej nauczyć ;-P

Ona nie chce, a nie nie umie. Programowo tak do tego podchodzi.
Wprawdzie czasem rzuci jakąś bardziej racjonalną myślą, ale forma w
jakiej ją podaje wywołuje u mnie odrzut od treści. Nie chcę sobie
kaleczyć oczu taką pisownią, aż taka odkrywcza do tej pory dla mnie
nie była, nie wypowiadam się za innych, nie jestem guru tej grupy.
Tym razem przeczytałem, bo cytowałeś w całości :(

pozdrowionka
zairazki

23. Data: 2011-03-12 12:12:13

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-10 16:47, zairazki pisze:

> Ona nie chce, a nie nie umie. Programowo tak do tego podchodzi.

Kilka lat temu dyskutowałem z nią na ten temat i wywnioskowałem,
że po pierwsze ma z tym problem i nie rozumie elementarnych zasad
ortografii, takich jak odmiana na podobne litery - i właśnie
dlatego nie chce się nauczyć.

Pozdr,
--
ŁK

24. Data: 2011-03-12 20:53:08

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe podejście do problemu. Oryginalne. Nie pasuję do tego świata,
więc wymyślam własny świat do którego pasuję. To jest jak najbardziej
do przyjęcia dla mnie. Tylko nie rozumiem tego ortodoksyjnego
podejścia z jej strony w stosunku do innych osób nie z jej świata.
Dobra wiadomość dla mnie jest taka, że nie muszę rozumieć wszystkiego
co mnie otacza.
Na szczęście nie jestem zawodowo zainteresowany tym przypadkiem. Nie
moja branża, nie moja broszka, nie moje pieniądze do zarobienia. Do
zaakceptowania jako folklor lokalny na przykład.

Pozdrowionka
zairazki

25. Data: 2011-03-13 19:37:33

Od: Sławomir Żaboklicki <m...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

?Użytkownik "zairazki" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Na szczęście nie jestem zawodowo zainteresowany tym przypadkiem. Nie moja
>branża, nie moja broszka, nie moje pieniądze do zarobienia. Do
>zaakceptowania jako folklor lokalny na przykład.

Witam
i widzę, że nie tylko ja mam dziwną pustkę po smutnym końcu tej grupy.

Ja trochę jestem zainteresowany bo takie osoby skutecznie dezorganizują
wszelakie fora dyskusyjne. Trafia człowiek na cos takiego i pisać się
odechciewa.
Skuteczność wypłaszania normalnych ludzi z list dyskusyjnych zasługuje co
najmniej
na doktorat. Chociaż to już Kopernik dowiódł, że słaby pieniądz wypiera
lepszy więc
może temat tylko na licencjat. Tylko z czego? Z psychiatrii?

Pozdrawiam
SZ

26. Data: 2011-03-14 07:15:04

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Mar 2011 20:37:33 +0100, Sławomir Żaboklicki
<m...@p...neostrada.pl> w wiadomości
<4d7d1d13$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>odechciewa.
>Skuteczność wypłaszania normalnych ludzi z list dyskusyjnych zasługuje co

Grupy dyskusyjne wymierają, bo są zbyt skomplikowane w korzystaniu -
potrzebny jest czytnik (który trzeba jeszcze skonfigurować), serwer,
trzeba zasubskrybować stosowne grupy dyskusyjne, etc. - porównaj to z
łatwością obsługi wszelakich forów dyskusyjnych, do obsługi których
potrzebna Ci tylko przeglądarka www. Taka moda - teraz się wszystko
robi przez www.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

27. Data: 2011-03-14 18:02:35

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JMM napisał:
> [...]
> trzeba zasubskrybować stosowne grupy dyskusyjne, etc. - porównaj to z
> łatwością obsługi wszelakich forów dyskusyjnych, do obsługi których

I znowu wychodzi na to, że niejaki Kopernik miał rację z tym
wypieraniem :D
BTW: to gdzie się przenosimy z tej grupy? Jakieś propozycje? Póki
jeszcze ktosie tu zaglądają? Co czytacie oprócz tej padającej grupy?
Przeżyłem coś takiego: zachciało mi się subskrybować grupę od
Microsoft Projecta, przez jakieś 2 lata raz sensownie pogadałem z
jednym gościem, nawet spamerzy zapomnieli o tej grupie :) aż ją w
końcu mikrysoft osobiście zlikwidował :P

pozdrowionka
zairazki

28. Data: 2011-03-19 20:16:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepszy więc
> może temat tylko na licencjat. Tylko z czego? Z psychiatrii?
Komorowskiego też będziesz miał odwagę wysłać do psyhiatry?

29. Data: 2011-03-20 17:04:57

Temat: Re: lekcje judo - czy nauczyciel mo
Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2011-03-20 19:51:56

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:

> Komorowskiego też będziesz miał odwagę wysłać do psyhiatry?

Za ortografię każdy odpowiada za siebie. I ja, i Ty, i prezydent
Komorowski - każdy odpowiada indywidualnie za siebie i swoje wyczyny.
Mógłbym napisać że ktoś z poprzedniej ekipy rządzącej IV Pomroczną
miał pretensje do bycia wielkim patriotą a nie znał hymnu państwa
którym rządził i które reprezentował. Tylko co to ma do rzeczy?
Prezydent Komorowski na tej liście nie pisze, a błąd mógł popełnić
przypadkowy - nie znam wielu jego tekstów pisanych odręcznie, więc nie
mam bazy porównawczej, nie wiem czy to błąd przypadkowy czy pospolity
w jego wykonaniu. Jego osobowości wystarczyło do wybrania na
prezydenta mojej ojczyzny niezależnie od tego, czy popełnia błędy
ortograficzne w rękopisach czy nie, podobnie jak brak znajomości hymnu
państwowego nie przeszkodził znanemu duetowi bliźniaków w obsadzeniu
dwóch najważniejszych stanowisk w mojej ojczyźnie. W obu tych
przypadkach nie wyprowadziłem się za Odrę czy Bug z powodu wady
nieusuwalnej osób rządzących moją ojczyzną.
Twoja "chora ortografia" jest tu dobrze znana, a ponieważ jesteś
obecna na tej grupie, jesteś również "narażona" na reakcje nie tylko
stałych grupowiczów, ale i przypadkowych gości.
Krótko: gdybyś po prostu napisała, że masz problemy z ortografią i
korzystaniem ze słownika w programie pocztowym, nie zwracałbym uwagi
na Twoje błędy przy czytaniu Twoich postów. Ponieważ ze swoich byków
zrobiłaś ideologię, zacząłem mijać Twoje wypowiedzi jako nieistotne.
Programowy brak formy po dłuższym kontakcie powoduje odrzut od treści.
Odezwałem się tylko dlatego, że uraziłaś moje poczucie logiki.
Jak będziesz prezydentem Polski, to będziesz mogła zainicjować swoją
reformę ortografii, wtedy się podporządkuję nowym regulacjom. Dopóki
to nie nastąpi, będę używał obecnych reguł. I reagował na ich
naruszanie: przypadkowe błędy pomijał milczeniem, programowe błędy
pomijał uwagą.
A ewidentna wpadka prezydenta Komorowskiego? On niezależnie od swoich
błędów ortograficznych pozostanie w historii jako prezydent mojego
państwa. Ty niezależnie od swoich "reguł nowej ortografii" na tej
grupie w mojej prywatnej opinii pozostaniesz tylko Stokrotką.
Merytoryczny post prezydenta Komorowskiego na tej grupie odebrałbym
jako ewenement, Twoje posty na tej grupie odbieram jako lokalną
niewielką uciążliwość.
Chyba że wybierzesz zmianę. Dopóki człowiek żyje, może się zmieniać.
Nawet Stokrotka może zacząć pisać zgodnie z aktualnie obowiązującymi
regułami ortografii lub przyznać się do tego że nie potrafi.
Dlatego od lat programowo nie używam opcji killfile w programie do
obsługi grup dyskusyjnych, ponieważ jestem nieuleczalnym optymistą.

Trochę z powodu tego naruszenia logiki mnie poniosło. Czy ktoś ma może
ciekawszy temat, bliższy duchowi tej grupy?

pozdrowionka
zairazki

Co myślicie o 5 latkach w szkole?
są ok :)