leki na kaca?

1. Data: 2005-01-20 09:19:09

Temat: leki na kaca?
Od: "cysorz" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam tę grupę, bo tu są ludzie, co wszystko do ust biorą...
Joke.
A serio - czy czymś się różni lek na kaca z cyfrą "2" od tego nowszego z
"24"? Nie pytam - dowcipnych replikantów - o długość działania, tylko czy
składy ich i działanie pozwalają wybrać lepszy?
A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

Figa

1. Data: 2005-01-20 09:34:02

Temat: Re: leki na kaca?
Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cysorz napisał(a):
> [...]
> składy ich i działanie pozwalają wybrać lepszy?
> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

ja to bym skorzystał z prastarej zasady:
"Lecz się tym czym się strułeś" :-)

pozdrawiam
emati wyborowy

1. Data: 2005-01-20 09:39:00

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cysorz napisał:

> Pytam tę grupę, bo tu są ludzie, co wszystko do ust biorą...

Przesadzasz?

> Nie pytam - dowcipnych replikantów

Przeceniasz? Replikantów tu raczej nie uświadczysz. Choć kto wie...

> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

Jak już będziesz w stanie cokolwiek przełknąć, to sok pomidorowy w
dużych ilościach, jajka na półmiękko z musztardą, lekka zupa ogórkowa z
kluseczkami kładzionymi lub chudy kwaśny żurek. Zupę przygotuj dzień
przed, by tylko podgrzać.

Co do medykamentów, to skocz do grup: medycyna, farmacja.
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-01-20 09:54:16

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cysorz" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> składy ich i działanie pozwalają wybrać lepszy?
> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

"Najlepsze na kaca jest powietrze z pompki od materaca" :D

A na serio to chyba jak z lekami na katar - NIE MA. Metody posrednie:

- pic dalej
- przespać, przemęczyć
- dla twardzieli: pojeść, wypić coś ciepłego, prysznic i na spacer (jak zima
to wysuszyć sie wczesniej dobrze)

brow(J)arek pozdrawia

1. Data: 2005-01-20 10:02:34

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> składy ich i działanie pozwalają wybrać lepszy?

Na to ci nie odpowiem bo nie uzywałem ani jednego ani drugiego.

> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

Skład tabletki 2kc:
glukoza, kwas bursztynowy, kwas fumarowy, kwas askorbinowy, glutaminian
sodu, stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca).

Glukoza - to wiadomo.
E 363 Kwas bursztynowy - desery, zupy, buliony i rosoły;
Syntetyczny regulator kwasowości. Występuje w żywych komórkach. Lekko
gorzkawy smak. Uważany za nieszkodliwy.
E 297 Kwas fumarowy - wyroby cukiernicze, guma do żucia, desery,
koncentraty w proszku; Otrzymywany na drodze fermentacji regulator
kwasowości. Występuje w żywych komórkach. Stosowany także jako
lekarstwo. Uważany za nieszkodliwy.
E 300 Kwas askorbinowy - koncentraty deserów, polewy do ciast, napoje
bezalkoholowe, pieczywo, chrupki i czipsy jabłkowe, koncentraty
ziemniaczane, przetwory rybne, koncentraty napojów, napoje mleczne
fermentowane, dżemy, galaretki i marmolady, mleko zagęszczone i mleko w
proszku, mrożone i głęboko mrożone nieprzetworzone owoce i warzywa;
Syntetycznie wytwarzana substancja o aktywności witaminy C. Stosowany
jako przeciwutleniacz, stabilizator barwy i składnik wzbogacający. Ze
względów technologicznych coraz częściej stosowany w przemyśle !
spożywczym. Przy ciągłym przedawkowywaniu (kilka gram dziennie) może
przyczyniać się do powstawania kamieni moczowych w nerkach i pęcherzu.
Hamuje niepożądane tworzenie się nitrozoamin podczas intensywnego
ogrzewania (np. smażenia) wędlin z mięsa peklowanego. Uważany za
nieszkodliwy.
http://www.2kc.pl/dzialanie_skladnikow.html
http://www.epacjent.pl/artykul.php?idartykul=99&podd
zial=Zdradliwa%20che
mia

Resztę można sobie darować, jak widac 2kc tez jeśli po prostu nie
bedziesz pic na pusty żołądek tylko dobrze i treściwie sobie podjesz.

--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-20 10:21:32

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co mi się obiło o uszy to wersja 24 ma służyć kobitom, ale why to nie
mam bladego pojęcia.
Co do skuteczności to faktycznie z autopsji powiem, ze pomaga to nieszczęsne
2kc

pozdr
ita

1. Data: 2005-01-20 10:47:56

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

Mi pomaga sok jabłkowy. Li i jedynie.
Patrzenie na jedzenie powoduje mduości*

*pisownia zamierzona.

--
pozdrawia KingAM

"Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

1. Data: 2005-01-20 10:48:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cysorz wrote:
(...)
> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

Klin. I to dokładnie z tego, co zaszkodziło.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-01-20 12:33:13

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> cysorz wrote:
> (...)
>
> Klin. I to dokładnie z tego, co zaszkodziło.

Potem dużo płynów i do roboty. Przekopać ogródek, porąbać drewno, 100 km
na rowerze, 10 na biegówkach.

--
richo

1. Data: 2005-01-20 12:48:07

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2005 10:19:09 +0100, Waćpanna lub Waćpan *cysorz*, w
wiadomości news:<news:csntc7$cs7$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> składy ich i działanie pozwalają wybrać lepszy?
> A poza pigułami co - żurek, sok z kap-kisz i ogórków? Sok pomidorowy?

żurek to przed, dobrze się najeść
na samego kaca aspirynka, woda mineralna i sok pomidorowy też może być
pogryzanie jakiś lekkich rzeczy, które pozwalają odpoczać żołądkowi (mój
uwielbia w tym czasie ogórki, pomidory, jabłka i takie tam)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

pusiak
Prośba o przepis na ciasteczka piwne
Kuchnia egipska
jeszcze jedno jesli chodzi o kurczaka