Re: "...lepiej siedź cicho..."

Data: 2000-07-04 23:15:30
Temat: Re: "...lepiej siedź cicho..."
Od: "Conda" <d...@z...polsl.gliwice.pl>

A moze tak po prostu ... niektorzy wyznaja zasade mowa jest srebrem ... i
nie lubia powtarzac opinii innych, ktore nierzadko sie pokrywaja z ich
zdaniem .
Czesto mozna by pozbierac z nastu wypowiedzi gleboki sens pokrywajacy sie z
naszymi odczuciami ... ale ... czy nie spowoduje to pewnego haosu informacji
... kazdy z nas ma przeciez rozum i potrafi wyciagnac z tego rade
najbardziej pasujaca do siebie .
Nie zawsze widzimy mozliwosc dodania czegos nowego do tematu ...i moze nie
wynika to z checi bycia cicho i bania sie wypowiadania na forum ???

-