librix czesc mam pytanie odnosie tych kar

31. Data: 2006-11-14 08:51:29

Temat: Re: librix czesc mam pytanie odnosie tych kar
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widze że cie emocje poniosły i jusz w huj zapomniałes dla kogo to
> robisz, zaczynasz sie zchowywac jak jebnienty nowy prezes u mnie w firmje,
> kurwa co jakis nowy hujek to wymysla jakies nowe tabelki
> nowe kurwa raporty, zeby tylko zabłysnąc dopierdalając mi roboty

Jak nie radzisz sobie z pracą to ja zmień a nie odreagowuj w sieci.
Roboty to by Ci sie przydało jeszcze więcej - może wtedy zaczałbyś
zachowywać się normalnie a nie jak idiota.

Pozdrawiam
Vicky

32. Data: 2006-11-14 09:41:22

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek napisał(a):
> bow sumie to jestes najfajniejszy na tej grupie
> powiec mi czy twoja matka w cenie za 120 za godzine to
> wliczone jest w to anal czy tylko zwykłe ruchenie po borzemu
> pod kołdrą, a jak sie znudzi to kaze sie wziąc od tyłu bo wiadomo
> te dziwki to ich stary sposub jak najszybciej zakonczyc stosunek
>
> librixa matka to ździra kazdy kto twierdzi inaczej zapraszam do dyskusji
>
> Krzysiek

Lecz się, i to szybko, chociaż myślę, że już i tak za późno i
nie ma dla Ciebie ratunku.
Współczuję Ci, biedaku.

P.S. A nudny jesteś jak flaki z olejem, a nawet bez oleju.

Maja

33. Data: 2006-11-14 14:50:52

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek:

> ej widze ze kumasz baze człowieku powiedz mi czy pierdalasz stolec ??

Czemu dostarczasz organizmowi to, co już raz odrzucił.
Otwórz oczy na Prawdę, a już nigdy nie popełnisz błędów dietetycznych.

34. Data: 2006-11-14 17:31:39

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz Makieta napisał(a):
a jaeszcze raz
> cos takiego i twoje ajpi zostanei zablokowane

no właśnie, aha BTW Haniu, dostałaś okres po ostatnim??
--
I'll tear your soul apart :D

35. Data: 2006-11-14 17:33:17

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek napisał(a):
> [...]
owse_thread/thread/26062bf4eb78c797/c1bcd4c62081f3b9
?lnk=st&q=&rnum=1&hl=pl#c1bcd4c62081f3b9

> nikt tego nie popjera kurwo wypierdalaj
juz za samo nieskrócenie tego obrzydliwie dłógiego linka nalerzy sie w ryj

--
I'll tear your soul apart :D

36. Data: 2006-11-14 17:38:08

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):
Dlatego chce ją
> naprawić.
hehe, megarotfl:D, powodzenia panie naprawiaczu !
Żeby ścieki nie przedostawałty się na zewnątrz i nie zatruwały
> ludzi.

ciebie jednak dosięgły i zatruły, widac po tym co tu wypisujesz

--
I'll tear your soul apart :D

37. Data: 2006-11-15 15:43:18

Od: "dr. Adam Kupawski" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisał(a):

> Może wymyśl coś nowego bo ten tekst jest już mało zabawny.
> Tylko prymitywy śmieją się z jednej rzeczy n razy.
> Ale czego można się spodziewać po kimś takim jak Ty, kto robi sobie z ryja
> wycieraczkę.
> Jesteś tak głupi że aż mi Ciebie szkoda.
>
> Pozdrawiam
> Vicky

to rzresz ten stolec czy nie??

38. Data: 2006-11-15 16:09:13

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to rzresz ten stolec czy nie??

Nie.
A co?
Nie masz z kim zjeść kolacji?
Krzycha zaproś - wsunie z Tobą z jednej michy.

Pozdrawiam
Vicky

39. Data: 2006-11-20 20:41:02

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Washington Irving napisał:

> K.Upek:

> Czemu dostarczasz organizmowi to, co już raz odrzucił.
> Otwórz oczy na Prawdę, a już nigdy nie popełnisz błędów dietetycznych.

WIESZ niektorzy tylko sie umarzą i udająze żrą, chyba nie jestes
skrytożercą ???

40. Data: 2006-11-20 20:43:48

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky napisał:

> Jak nie radzisz sobie z pracą to ja zmień a nie odreagowuj w sieci.
> Roboty to by Ci sie przydało jeszcze więcej - może wtedy zaczałbyś
> zachowywać się normalnie a nie jak idiota.

Viki jestes tak potwornie głupią pizdą i skonczoną idiotką, ze jak bys
nią nie była siedziała bys ze moje prowokacja tylko jest poto zeby
nakłonic sie do pisania takich wwłasnie bzdur, dałas sie sprowokowac
kretynko, ta wzmianka o mojej pracy to tylko taka sciemka myslisz ze
taki idiota jak ja pracował by w biurze
?? i miał szefa ? ?zamijast zapierdalac z łopatą? albo o zgrozo uczyc
sie jeszcze w gimnazju m ?? oj ale z ciebie głupia picza

Waszym zdaniem....
obecny patriotyzm
Blizna na twarzy.
Nowa wersja znanego forum neurokognitywistycznego
Z innej beczki