likier miętowy - polecam !!

11. Data: 2006-08-08 11:40:23

Temat: Re: likier miętowy - polecam !!
Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:eb9pjq$abm$1@opal.icpnet.pl...

> Na razie objada się plackiem z czarnymi porzeczkami z wątku sprzed kilku
> dni :-)

wirtualne jedzenie?? 8-)
elf

12. Data: 2006-08-12 18:57:30

Od: "Edyta K" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:eb9l2g$5g7$1@opal.icpnet.pl...

13. Data: 2006-08-12 20:50:34

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto ma miętę w ogrodzie - polecam...
> 1/2 l. wódki i tyle mięty, aby była w wódce.
> Po 2 tyg. zlać, dodać syropu do smaku - cukier i troszkę wody zagotowane
> i spirytusu aby moc była odpowiednia.
> Ja na l. wódki dałam 0,2 l spirytusu
> i na 2 tyg aby dojrzała odstawić
> I potem po kieliszeczku... super
> Zielarka Fiora

Zostaw go w spokoju minimum na rok. Po dwóch tygodniach to przepalanka ledwo
nadaje się do picia. Tomek

14. Data: 2006-08-12 21:55:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora napisał(a):
> [...]
> 1/2 l. wódki i tyle mięty, aby była w wódce.
> Po 2 tyg. zlać, dodać syropu do smaku - cukier i troszkę wody zagotowane

Mięta moczona dwa tygodnie w wódce? Toż to zbrodnia.
24 godziny wystarczą. 1część spirytusu i 2 części wódki ze szczyptą
kwasku cytrynowego.
Potem z syropem [2 części cukru na 1 część wody] mieszamy.
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-08-12 21:57:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> Zostaw go w spokoju minimum na rok. Po dwóch tygodniach to przepalanka ledwo
> nadaje się do picia. Tomek

Prawdziwa przepalanka z porterem to się nadaje do picia tuż po
przechłodzeniu.
:-P
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-08-13 20:37:16

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwa przepalanka z porterem to się nadaje do picia tuż po
> przechłodzeniu.
> :-P
> pozdr. Jerzy
Pić możesz i ciepłą. Nikt Ci nie może zabronić. Czas w przypadku alkoholi jest
potrzebny do wytworzenia jakiś tam wiązań, tak mówi znajomy chemik. Do tego
potrzeba dużo czasu. We wszystkich przepisach na wódki, likiery, nalewki
podawany jest czas ile muszą leżeć żeby dojrzały. Pól roku to jakieś magiczne
minimum. Tomek

Internetowe sklepy z piwem
chorwacja
Płyta indukcyjna czy normalna?