likier waniliowo-kakaowy

1. Data: 2003-07-29 18:04:38

Temat: likier waniliowo-kakaowy
Od: "Ela.7" <E...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos z grupowiczow degustowal moze kiedys likier (jak w tytule)?
Wyglada to podobno tak: dwie polaczone razem butelki jedna biala (likier
waniliowy), druga brazowa (likier kakaowy).
Efekt widac gdy sie nalewa te likiery z butelki i one mieszaja sie
dopiero w kieliszku.

Gdzie to mozna dostac i w jakiej cenie?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-29 18:14:00

Temat: Re: likier waniliowo-kakaowy
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ela.7" <E...@g...net> napisal w wiadomosci
> [...]
> waniliowy), druga brazowa (likier kakaowy).
> Efekt widac gdy sie nalewa te likiery z butelki i one mieszaja sie
Nazywa sie Sheridan's. W kieliszku sie nie mieszaja, tylko tworza warstwy
(jesli ostroznie nalewac).

> Gdzie to mozna dostac i w jakiej cenie?
Chyba w kazdym duzym supermarkecie na stoisku monopolowym, ale ceny nie
znam, bo ja tylko na wolnoclowce kupuje. Ale dosyc drogi jest.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-29 18:31:45

Od: "keruk" <k...@b...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Uzytkownik "Ela.7" <E...@g...net> napisal w wiadomosci
> Chyba w kazdym duzym supermarkecie na stoisku monopolowym, ale ceny nie
> znam, bo ja tylko na wolnoclowce kupuje. Ale dosyc drogi jest.

Wlasnie nie wiem czy to tak latwo dostac.
Kiedys nie bylo mozliwosci legalnego sprowadzenia tego
produktu do kraju, gdyz oba alkohole podlegaja roznej akcyzie
a na jeden produkt nie moze byc dwoch stawek akcyzowych (w tym kraju :-(
Z tego co wiem, teraz sytuacja juz sie unormowala,
jednak ja sam w sklepie jeszcze Sheridana nie trafilem,
choc znajomy twierdzil ze widzial to w hipermarkecie.

Pzdr.

1. Data: 2003-07-29 18:32:11

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "keruk" <k...@b...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak ja sam w sklepie jeszcze Sheridana nie trafilem,
> choc znajomy twierdzil ze widzial to w hipermarkecie.

Chyba prawie na pewno widzialam w Makro.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-29 18:38:49

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Sheridan jest u nas na grupie.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 19:06:23

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2003 20:04:38 +0200, Waćpanna lub Waćpan Ela.7, w
wiadomości <3...@g...net> zawarł, co następuje:

> [...]
> waniliowy), druga brazowa (likier kakaowy).
> Efekt widac gdy sie nalewa te likiery z butelki i one mieszaja sie

W Poznaniu w markecie Piotr i Paweł, ale bardzo drogi, podchodzi pod 100zł.
Wiem, że w Niemczech jest i to dużo tańszy. A przyznam, że wspaniały... mmm
:)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Zdjęcie z wyjątkowo głupim wyrazem twarzy, ale z firmową kartką:

1. Data: 2003-07-29 20:34:35

Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Poznaniu w markecie Piotr i Paweł, ale bardzo drogi, podchodzi pod
100zł.
> Wiem, że w Niemczech jest i to dużo tańszy. A przyznam, że wspaniały...
mmm

W Czechach cena w granicach 80 zl.

Pozdrawiam
Mandragorax

1. Data: 2003-07-30 10:27:30

Od: "grazyna" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela.7" <E...@g...net> napisał w wiadomości

> Efekt widac gdy sie nalewa te likiery z butelki i one mieszaja sie
> dopiero w kieliszku.
>
> Pozdrawiam
> Ela

Cala tajemnica w tym ze przed rozlaniem do kieliszkow nalezy go mocno
zmrozic. I w momencie nalewania do kieliszka likiery sie nie mieszaja. Tylko
nie pytajcie ktory osiada na dnie (pewnie ten ciezszy;P) bo nie pamietam -
pilam tylko raz ;))

pzdr
G.

1. Data: 2003-07-30 17:40:57

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Tylko
> nie pytajcie ktory osiada na dnie (pewnie ten ciezszy;P) bo nie pamietam -

Na dnie osiada ciemniejszy, który tak naprawdę nie jest kakaowy, tylko
kawowy. Warstwy się nie wymieszają, jeśli będziemy wlewać je po ściance
szklanki (bo tego typu drinki powinno się pić w prostych, niskich i
szerokich szklankach - najlepszy efekt wizualny i smakowy).

> pzdr

K.

Regionalnie najlepsze maślanki
Jakie piwo do grilla?