liliowiec "pająk"

1. Data: 2005-07-12 20:08:15

Temat: liliowiec "pająk"
Od: "Zielka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znów zakwitł, jest piękny !
Kochani, czy ktoś ma inny kolor niż żółty i pomarańczowy ?
Mogę nawet nie sępić ale chętnie za innego dam coś ładnego :))
Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2005-07-12 20:18:38

Temat: Re: liliowiec "pająk"
Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka napisał(a):
> Znów zakwitł, jest piękny !
> Kochani, czy ktoś ma inny kolor niż żółty i pomarańczowy ?
> Mogę nawet nie sępić ale chętnie za innego dam coś ładnego :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Moje pająki w tym roku nie zakwitną. Buuu!
To co kwitnie można obejrzeć "w stopce"

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

3. Data: 2005-07-12 20:56:06

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pająki w tym roku nie zakwitną. Buuu!
> To co kwitnie można obejrzeć "w stopce"

Ładne :))
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-07-13 09:16:12

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Znów zakwitł, jest piękny !
> Kochani, czy ktoś ma inny kolor niż żółty i pomarańczowy ?
> Mogę nawet nie sępić ale chętnie za innego dam coś ładnego :))

Mam gdzieś ciemnoczerwonego, nabytego w ubiegłym roku. Dopóki się nie ujawni
i nie zobaczę w jakim jest stanie - nic nie obiecuję :). Dam znać.

Z pozdrowieniami, Maria ( z doskoku)

5. Data: 2005-07-14 18:57:40

Od: "Zielka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zielka" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Mam gdzieś ciemnoczerwonego, nabytego w ubiegłym roku. Dopóki się nie ujawni
> i nie zobaczę w jakim jest stanie - nic nie obiecuję :). Dam znać.

Dziękuję, czekam :))
Również z doskoku :))
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2005-07-14 19:51:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję, czekam :))
> Również z doskoku :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Wczoraj byłem w Czechach w Lovcicach na plantacji liliowców.
Najnowsze, najładniejsze nowości światowe.Kopane z gruntu,
można wybierać co sie podoba.Kolega kupił kilkadziesiąt odmian.
Przy okazji program rozrywkowy, młoda zgrabna obsługa w strojach
mniej niż plażowych.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-07-14 22:03:49

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj byłem w Czechach w Lovcicach na plantacji liliowców.
> Najnowsze, najładniejsze nowości światowe.Kopane z gruntu,
> można wybierać co sie podoba.

A ja mialam ogromna przyjemnosc podziwiac liliowce Waldka Sobolewskiego.
Zdjecia nie oddaja uroku tych kwiatow, ich niepowtarzalnych kolorow i
rozmaitych ksztaltow. Trudno mi bylo od tej kolekcji sie oderwac,
zdecydowanie to najladniejsze ogrodowe kwiaty. Dziekujemy Waldku za
goscinnosc i cierpliwosc, specjalne podziekowania dla Twojej zony.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2005-07-16 10:10:54

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znów zakwitł, jest piękny !
> Kochani, czy ktoś ma inny kolor niż żółty i pomarańczowy ?
> Mogę nawet nie sępić ale chętnie za innego dam coś ładnego :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Witaj !
U mnie zółty , jeden jedyny "pajak" , ma dwa lata i nie zakwitł.
A tak czekałam . No moze w przyszłym roku .
Pozdrawiam, Elzbieta

przybyl maczlik
oddam za darmo - Katowice
Prosba o identyfikacje sosny