oddam za darmo - Katowice

1. Data: 2005-07-12 17:44:45

Temat: oddam za darmo - Katowice
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ogloszenie jest w miare pilne. Bardzo chetnie oddam komus
zainteresowanemu jakies 25 kg ( :-) ) kosaccow syberyjskich.
Dzisiaj robilam reorganizacje w ogrodzie i okazalo sie nagle, ze zostala mi
ich spora nadwyzka.
Ze wzgledu na duza wage najlepszy chyba bylby odbior osobisty.

Pozdrawiam serdecznie
Iza Wójcik

2. Data: 2005-07-12 20:19:08

Temat: Re: oddam za darmo - Katowice
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo chetnie oddam komus
> zainteresowanemu jakies 25 kg ( :-) ) kosaccow syberyjskich.

A jaki kolor kwiatów ???
Ja mam do wydania niebieskie. Moje są ze środkowej części Polski gdyby komuś
było za daleko jechać do Katowic ;-)))

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=1090

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-07-12 20:32:53

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki kolor kwiatów ???
> Ja mam do wydania niebieskie. Moje są ze środkowej części Polski gdyby
> [...]

Moje tez niebieskie. A na linku pisze mi, ze mam sie zarejestrowac, czego
nie uczynie ze wzgledu na pozna pore ;-)).

dobranoc
Iza Wójcik

4. Data: 2005-07-13 11:01:11

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi
> ich spora nadwyzka.
> Ze wzgledu na duza wage najlepszy chyba bylby odbior osobisty.

Chętnie posadziłabym na Woli.ale ten odbiór osobisty to gdzie?

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2005-07-13 11:24:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Chętnie posadziłabym na Woli.ale ten odbiór osobisty to gdzie?

No właśnie. U Ciebie nad wodą to wcale nie będzie za dużo.
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2005-07-13 11:57:01

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie posadziłabym na Woli.ale ten odbiór osobisty to gdzie?

Tak jak w tytule - w Katowicach. ;-))

Przypuszczam, ze nie warto jechac......

Iza Wójcik

7. Data: 2005-07-14 12:38:03

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak w tytule - w Katowicach. ;-))
>
> Przypuszczam, ze nie warto jechac......

No może przy okazji jakiegoś spotkania (:-)

Pozdrowionka - Jagoda

Prosba o identyfikacje sosny
akcesoria do ogrodu
sadzonki winorosli na wino gdzie kupic?