Re: lista et wyjazd

Data: 2004-08-21 19:46:53
Temat: Re: lista et wyjazd
Od: <b...@N...gazeta.pl>

Sprawiedliwy, jak ktoś jest bezrobotnym paszczurem, którego narzeczony kopnął
w tłuste dupsko i nie ma nic do roboty, to siedzi dniami i nocami w necie i
wymyśla głupoty, byle by tylko czymś zająć ten swój pusty łeb. Z Urody pannę
Annę M. G czy jak jej tam się wypierdoliło na zbity pysk za wszczynanie
awantur i pyskówek, to tu przylazła i szuka nowych koleżanek. Tylko co
Wodogłowie- jakoś nikogo nie możesz znaleźć, bo na kawkę z Tobą oprócz jednej
laski nikt nie miał ochoty, buehehe! Weź się stara krowo za jakieś sensowne
zajęcie tylko już nie zakładaj nowego pisemka dla smarkaczy, bo rodzinkę
definitywnie puścisz z torbami, matole. A tę Waszą stronę to se w dupę wsadź,
myślałby kto handlaro z Allegro,że ty sprzedajesz oryginały. Mail do Allegro
o działaniu na jego szkodę już poszedł, więc długo to wasze dziadostwo nie
pociągnie, buehehe!
Całuski dla Roodej i Jajniczka.