Re: ło matko

From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ło matko
Date: Sat, 05 May 2012 00:48:12 +0200

Flyer pisze:
> In article <jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
> says...

> je
>
> Se pogadaj - porównaj zyski takiego facebooka i googla z ceną
> akcji przy pierwszym notowaniu lub ceną emisjyjną. My żyjemy
> tutaj, a tam [znaczy w Usiech] jest inny model biznesowy.

Mieszasz różne systemy walutowe :) To tak jakby ww. facebooka lub googla
porównywać z bankiem internetowym. Obrót porównywalny ale inna bajka.

> No to jesteś lepszy, bo ja nie, ale wystarczyło mi czytanie o
> tym, jak 60.letnie kobitki, szydełkując, odgrywały sceny
> orgazmu. Gdybyś nie wiedział - kobieta 60. letnia może spokojnie
> udawać 30-40 latkę. ;> To ostatnie wiem z obserwacji
> [falsyfikacji] w realu.

We wszystkim wietrzysz podstęp. OK. Ostrożności nigdy dosyć.
Statystycznie na 6 niezaruchań odkryjesz jednego oszusta/oszustkę :)

> jak
>
> Słowo - marketing - w pierwszej linijce. Przeciętne Kowalski
> łapie się na to, że w reklamie powie się, że przeciętny Nowak
> wygrał 10 000 USD. Niuans i paradoks, bo wygrana Nowaka nie
> wpływa na wygraną Kowalskiego.

Aj tam marketing. Po co ja Ci to matematycznie przedstawiłem ? Marketing
jest w każdej dziedzinie. Mniej lub bardziej uczciwy. Zasadniczo go olać
trzeba i przeliczyć co się opłaca co nie.

Dżentelmeni nie gada5ją o ilościach ;)

Dębska