Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ło matko
Date: Sat, 05 May 2012 00:48:12 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 68
Message-ID: <jo1mbe$3hf$1@inews.gazeta.pl>
References: <jnk9v7$3ua$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
<jntov7$faj$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
<jntsf3$mgp$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
<jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>
<M...@n...neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.31.32.49
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336171694 3631 46.31.32.49 (4 May 2012 22:48:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 May 2012 22:48:14 +0000 (UTC)
X-User: pozboju
In-Reply-To: <M...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:634761
Ukryj nagłówki
Flyer pisze:
> In article <jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
> says...
>> Flyer pisze:
>>> In article <jntsf3$mgp$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
>>> says...
>
>>> Mówisz i masz - część z portali istnieje tylko po to, żeby
> je
>>> odsprzedać z zyskiem komuś innemu [taki model biznesowy].
>>> Horyzont czasowy - aż do chwili póki się nie sprzeda, czyli
>>> jakieś 5 lat.
>> Zawęźmy portale do tych przynoszących 6-cyfrowe zyski na czysto
>> miesięcznie :)
>
> Se pogadaj - porównaj zyski takiego facebooka i googla z ceną
> akcji przy pierwszym notowaniu lub ceną emisjyjną. My żyjemy
> tutaj, a tam [znaczy w Usiech] jest inny model biznesowy.
Mieszasz różne systemy walutowe :) To tak jakby ww. facebooka lub googla
porównywać z bankiem internetowym. Obrót porównywalny ale inna bajka.
>
>>> A wchodziłeś kiedyś na seks-chaty? ;>
>> Tak. Kiedyś wchodziłem i było z tego ruchanie - w realu. A czemu pytasz ? ;)
>
> No to jesteś lepszy, bo ja nie, ale wystarczyło mi czytanie o
> tym, jak 60.letnie kobitki, szydełkując, odgrywały sceny
> orgazmu. Gdybyś nie wiedział - kobieta 60. letnia może spokojnie
> udawać 30-40 latkę. ;> To ostatnie wiem z obserwacji
> [falsyfikacji] w realu.
We wszystkim wietrzysz podstęp. OK. Ostrożności nigdy dosyć.
Statystycznie na 6 niezaruchań odkryjesz jednego oszusta/oszustkę :)
>>> Se pogadaj. Marketingowo fajnie jestjak jeden gościu opowie
> jak
>>> wygrał miliony, 100 gości jak wygrało po 10 000 - więcej
>>> szczęśliwców nie trzeba. Fajnie jest, jak zakwalifikowałeś się
>>> do grona wybranych.
>> Nie kumam tezy. Serio.
>
> Słowo - marketing - w pierwszej linijce. Przeciętne Kowalski
> łapie się na to, że w reklamie powie się, że przeciętny Nowak
> wygrał 10 000 USD. Niuans i paradoks, bo wygrana Nowaka nie
> wpływa na wygraną Kowalskiego.
Aj tam marketing. Po co ja Ci to matematycznie przedstawiłem ? Marketing
jest w każdej dziedzinie. Mniej lub bardziej uczciwy. Zasadniczo go olać
trzeba i przeliczyć co się opłaca co nie.
>>>> No widzę, że to kwestia zaufania - bo argumenty masz z
> serii "a gdyby
>>>> tam nagle wyrosła brzoza ... " ;)
>>> Jaka brzoza? ;> Ta ze zdjęcia w miejscu wiadomej katastrofy ma
>>> ponad metr obwodu - gdyby Macierewicz i Kaczyński obejrzeli
>>> sobie to zdjęcie, zamiast wyobrażać sobie sielską polską brzozę
>>> o obwodzie 50 cm, to może by otrzeźwieli. A jeżeli chodzi o
>>> argumenty - bycie świadomym wszelkich ograniczeń nie oznacza
>
>> "wynikającego" Cię zdradziło - ale ja mi też niedużo brakuje >
>> ;)
>
> Czepiasz się. ;> To dopiero zaczątek 6. ;>
Dżentelmeni nie gada5ją o ilościach ;)
Dębska
|