Re: ło matko

Data: 2012-05-04 23:34:03
Temat: Re: ło matko
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Furda tam- prawdopodobieństwo. Nie powinno się siadać do gry z maszyną.
> Siadasz z ludźmi. Masz gdzieś prawdopodobieństwo. Widzisz ich oczy. Jak
> radzą sobie ze stresem, kiedy blefują. Jaki wydzielają zapach zależnie
> od emocji. Jak się zachować, żeby puściły im nerwy i emocje przysłoniły
> fakt, że akurat ciągniesz w górę- mając w ręku parę dwójek...

Ano widzisz. I tu prawdopodobieństwo rządzi wbrew pozorom. Masz na ręku
parę dwójek. Wszyscy spasowali, Twój ruch, za Tobą jeden gracz.
Prawdopodobieństwo że wygrasz jest ponad 50% więc podbijasz. Jeśli za
tobą dwóch graczy, prawdopodobieństwo że wygrasz jest mniejsze niż 30%
więc pasujesz - tu musisz mieć 88 lub lepiej. Zapach, pot i wyraz oczu
nie mają znaczenia :)

Dębska