Re: ło matko

Data: 2012-05-04 23:30:39
Temat: Re: ło matko
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <jo1mbe$3hf$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> We wszystkim wietrzysz podstęp. OK. Ostrożności nigdy dosyć.
> Statystycznie na 6 niezaruchań odkryjesz jednego oszusta/oszustkę :)

Nie wietrzę podstępu - przytaczam tylko informacje. Gdybyś mi
napisał, że zawsze po drugiej stronie kabla jest rozgrzana do
czerwoności 18 latka, a ja bym w to uwierzył, to i tak bym z
tego nie skorzystał, bo mi to do niczego nie jest potrzebne -
nie potrzebuję dopieszczać swojego ego i innych części ciała. ;>

> Aj tam marketing. Po co ja Ci to matematycznie przedstawiłem ? Marketing
> jest w każdej dziedzinie. Mniej lub bardziej uczciwy. Zasadniczo go olać
> trzeba i przeliczyć co się opłaca co nie.

Zasadniczo, jeżeli każdy znajomy mówi, że sprzedał z zyskiem
swój portal [i ma do końca życuia wszystko w d...ie], to
właściciel też zaczyna kombinować, żeby sprzedać z zyskiem.
Socjologia Blada Twarzy. ;>

> Dżentelmeni nie gada5ją o ilościach ;)

I tak na 7 się zakończy, chyba że ego Chirona wcześniej
zdechnie. ;> Więcej nie mam i nie mam chwilowo jak uzupełnić.

PF