lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?

41. Data: 2007-08-05 20:15:01

Temat: Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message
news:554c.00000085.46b62e48@newsgate.onet.pl...
> odporne*

> Jak już Ci odpisałem to wszedłem na podawaną przez Ciebie stronę.
Straciłeś
> wiarygodność. Bo powołujesz się na materiał reklamowy. A tekst z tej
strony " W
> 1929 r. został wszechstronnie zbadany i opisany przez Waltera Cannona
> najdoskonalszy system leczenia, w który wyposażony jest każdy organizm" o
ile
> jest tekstem jaki chciałeś przekazać a nie efektem pomyłki w adresie
stawia Cie
> w gronie idiotów. Napisz proszę ze się pomyliłeś. Tomek

Kobiety karmią do roku a nawet dwu lat życia dziecka, nie wszystkie - ale te
dzieci są odporniejsze niż te, które zostały odstawione... Tak więc dziecko
p[owinno byc karmione do roku życia piersią - jest to optymalne karmienie.

42. Data: 2007-08-05 20:19:26

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> p[owinno byc karmione do roku życia piersią - jest to optymalne karmienie.

Jaki widzisz związek między tym co napisałeś a tym co ja napisałem. Tomek

43. Data: 2007-08-05 20:27:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

Robisz za autorytet? Powłoki antybakteryjne funkcjonują - zawierają jony
srebra. Koloidalne srebro stosuje się na rany i ze sztuczną skórą - goją się
bez infekcji. Nawet opatrunki i bieliznę z dodatkiem srebra sprzedaje się.
Już w średniowieczu znano działanie srebra - w czasie zaraz wrzucano do
dzbanka z wodą srebrną monetę.
Tobie radzę nabyć skarpety i majtki ze srebrną nicią. Może ona nie
będzie musiała nosa wykręcać w drugą stronę. Tu bywa:
http://www.tagart.com.pl/home/technologie/
Technologia - Meryl Skinlife

44. Data: 2007-08-05 20:30:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

> Jaki widzisz związek między tym co napisałeś a tym co ja napisałem. Tomek

Aż tak luźny, ze nie zauważyłeś?

45. Data: 2007-08-05 20:32:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Tobie radzę nabyć skarpety i majtki ze srebrną nicią. Może ona nie
> będzie musiała nosa wykręcać w drugą stronę. Tu bywa:

Podobne powłoki (niekoniecznie z srebrem) zabezpieczają dna statków przed
obrastaniem wodorostami i małżami.
Były te zarośla solidnym hamulcem...

46. Data: 2007-08-05 20:33:16

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tobie radzę nabyć skarpety i majtki ze srebrną nicią. Może ona nie
> będzie musiała nosa wykręcać w drugą stronę. Tu bywa:

To ze Ty używasz takich majtek z powloką antybakteryjną, bo inaczej skąd byś
wiedział ze są, nie znaczy ze inni się również nie myją. Nie pozwalaj sobie za
dużo gówniarzu. Nie przypominam sobie żebym Ci pomgał w czasie wakacji gęsi
pasać. Tomek

47. Data: 2007-08-05 20:34:47

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

> dzieci

> łonie
> będące
> jako

> ulegają
> są
> jeszcze

> organizm" o

> ale te
> dziecko
> karmienie.

> Aż tak luźny, ze nie zauważyłeś?

Może tak bez sensu że trudno zauważyć. Tomek

48. Data: 2007-08-05 20:37:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
sobie za
> dużo gówniarzu. Nie przypominam sobie żebym Ci pomgał w czasie wakacji

Nie używam, ale w tej firmie kupowałem dobre wyroby. Gówniarzu - chyba
jesteś młodszy ode mnie - zapytaj - powiedzą ci. Dorosły człowiek nie napada
nikogo bez powodu.
Chyba, że jest trytonidą...

49. Data: 2007-08-05 20:38:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

> Może tak bez sensu że trudno zauważyć. Tomek

Fakt - wykształciuchy są wśród nas...

50. Data: 2007-08-05 20:42:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> jest tekstem jaki chciałeś przekazać a nie efektem pomyłki w adresie stawia Cie
> w gronie idiotów. Napisz proszę ze się pomyliłeś. Tomek

"Niejeden nie pojmie na własnym pogrzebie,
ze kąsał innych - a zjadł sam siebie."
Jan Sztaudynger

pozdr. Jerzy

co to za grzyb ??
Ile mięsa??
Zapytanie o zgode na przeslanie bezplatnych informacji.
Srona o historii jedzenia po angielsku
Kurczak jak z KFC ;-)