lodowka do 1200

1. Data: 2007-01-03 21:22:23

Temat: lodowka do 1200
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,od razu uprzedzam,ze post ten wyslalam na grupe pl.rec.dom - ale tam
pozostal bez odzewu, wiec zapewne nikt takich tanich lodowek nie kupuje, ale
moze chociaz ktos z Was posiada lodowki tych firm i moze podzielic sie
opinią??
wiem,ze temat wyboru lodowki jest walkowany wielokrotnie, ale to co
znalazlam w archiwum grupy, to albo byly wiadomosci sprzed kilku lat, albo
nie satysfakcjonujące mnie ceny.
Wiem,ze 1200 to nie jest zbyt duzo,ale tylko tyle mogę wydać.
Co do moich warunkow to:
1) Najlepiej wysoka - powyzej 185 cm,
2) zamrazalnik na dole,
3) najlepiej jeden agregat,
4) najlepiej bez uchwytów, "rączek" do otwierania

Przed Sylwestrem bylismy zdecydowani na INDESIT Ban 13
http://www.dommarket.pl/indesit-ban-13-p-7318.html ,w Euro za 1195, ale
sprzedawca nam ją odradzil, bo byla to juz ostania i twierdzil,ze teraz ceny
spadną i bedzie większy wybór.
Podczas buszowania w necie wpadly nam w oko jeszcze taki Mastercook
http://www.planeta-agdrtv.pl/szczegoly.php?kategoria
_id=&towar_id=7952 i
whirpool http://www.expon.com.pl/lodowki/whirpool_arc_5752.ph
p#info ,
Z tym ze ta ma tę wadę,ze ma te uchwyty w drzwiczkach.
Co o nich sądzicie?? A moze ktos ma, którąś i moze podzielic sie opinią??
Pozdrawiam
aga s.

2. Data: 2007-01-03 21:50:12

Temat: Re: lodowka do 1200
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Przed Sylwestrem bylismy zdecydowani na INDESIT Ban 13
> http://www.dommarket.pl/indesit-ban-13-p-7318.html ,w Euro za 1195
Ja mam tę lodówke i sprawuje sie doskonale.

pozdr

cherokee

3. Data: 2007-01-03 21:52:12

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <n...@n...pl> wrote in message

> Ja mam tę lodówke i sprawuje sie doskonale.

A jednak mam 4 szuflady w zamrazarce, czyli jakis wiekszy model.

pozdr

cherokee

4. Data: 2007-01-04 08:33:19

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z tym ze ta ma tę wadę,ze ma te uchwyty w drzwiczkach.
> Co o nich sądzicie?? A moze ktos ma, którąś i moze podzielic sie opinią??

Ponoć Indesit po 2 latach marnieje, a co do odradzenia jej przez
pracownika to jestem zaskoczona, bo z reguły polecają indesita bo
mają wysoką na niej marże (25%), mi prawie wsadzili ją do auta;)
W rezultacie zdecydowałam się na Amicę 310 iM (180cm), Jeśli nie
zależy Ci na rączkach jest model bez nich chyba.. Amica 310 iWR
cena dość przystępna bo w granicach 1200zł można ją dostać
Jeszcze tylko dodam że image Indesita bardziej mi się podobał jak w
Amice, ale w razie awarii sprzętu po okresie gwarancji w amice mozesz
coś wymienić i dostać części do niej... z Indesitem już jest
gorzej, bo tylko przez serwis indesita.

5. Data: 2007-01-04 11:46:13

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2) zamrazalnik na dole,
> 3) najlepiej jeden agregat,
> 4) najlepiej bez uchwytów, "rączek" do otwierania

Tu masz kilka do wyboru spełniających w/w kryteria:
http://tinyurl.com/yc4whz

Pozdrawiam

Kajetana Kinga

6. Data: 2007-01-05 13:01:10

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam serwis www.skapiec.pl :-)
agg

Wino z czego
strucla świąteczna
Noże kuchenne-Fiskars,Solinge n czy inne?
wino
Pyszny seromakowiec