lodzka wystwa antyaborcyjna

1. Data: 2005-06-23 16:24:56

Temat: lodzka wystwa antyaborcyjna
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cyberfoto.pl/viewtopic.php?p=327563

czy bylby ktos uprzejmy skomnentowac drastyczne zdjecia w linku czyms
wiecej nizli jednym slowem? np. w kwestii skutecznosci takiego przekazu
i jego wplywu na psychike
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-23 16:37:16

Temat: Re: lodzka wystwa antyaborcyjna
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

gazebo<g...@w...pl>

> http://www.cyberfoto.pl/viewtopic.php?p=327563
>
> czy bylby ktos uprzejmy skomnentowac drastyczne zdjecia w linku czyms
> wiecej nizli jednym slowem? np. w kwestii skutecznosci takiego
> przekazu i jego wplywu na psychike

Obstawiam tak:

Zdjęcia przekonają przekonanych i część niepewnych. Niektórymi wstrząsną.

Demagogia haseł i rozmach akcji utwierdzi zwolenników aborcji w oporze wobec
ruchów antyaborcyjnych.

Paff

1. Data: 2005-06-23 16:48:44

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

> Demagogia haseł i rozmach akcji utwierdzi zwolenników aborcji w oporze wobec
> ruchów antyaborcyjnych.

myslalem jakos moze bardziej ogolnie czy naukowo chociaz sam nie wiem co
myslalem, kiedys a moze i teraz dzieci rysuja zdarte pluca palaczy czy
butelki po libacji w ramach ostrzezen przed nalogiem, ale no tak, jasne,
zgadzam sie, lubie i chetnie czytam takie luzne ciekawe i dowcipne
wypowiedzi :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-23 16:57:25

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

gazebo<g...@w...pl>

> [...]
> czy butelki po libacji w ramach ostrzezen przed nalogiem, ale no tak,
> jasne, zgadzam sie, lubie i chetnie czytam takie luzne ciekawe i

mam nadzieję, że nie odstraszyłem tej rzeszy abstrakcjonistów, naukowców,
która już-już ostrzyła pióra, żeby dać wnikliwą analizę, syntezę i prognozę
:)

p.
--
"Nie zdziwiłbym się, gdybym wygrał w pierwszej turze." - Maciej Giertych

1. Data: 2005-06-23 19:16:08

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> wrote:

> myslalem jakos moze bardziej ogolnie czy naukowo chociaz sam nie wiem co
> myslalem,

To pasujesz do tej grupy.

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
Gophik Ty słodki brutalu! ; ) (C) Martusia (Psotna Myszka) 25.03.2k3

1. Data: 2005-06-23 19:23:20

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysocki wrote:

> To pasujesz do tej grupy.

tak sie nawet czuje zabawnie :))
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-24 16:36:24

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> czy bylby ktos uprzejmy skomnentowac drastyczne zdjecia w linku czyms
> wiecej nizli jednym slowem? np. w kwestii skutecznosci takiego przekazu

Gdyby to miało być zupełnie nieskutecznie, to nie 'katowano' by dzieci w
szkołach drastycznymi opisami np. z 'Medalionów'...

1. Data: 2005-06-24 18:04:01

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy bylby ktos uprzejmy skomnentowac drastyczne zdjecia w linku czyms
> wiecej nizli jednym slowem? np. w kwestii skutecznosci takiego przekazu

Tak, od dawna wiadomo, że masa ludzi nie radzi sobie z okrucieństwem
świata, swoim własnym, wiec muszą sobie jedne rzeczy
sfotografować, żeby nie myśleć o tych innych, które regularnie na
talerzu.
Dla wielu to jedyny sposób na to, by pogodzić pełne hipokryzji
interpretacje Biblii, starajace się pokrętnie pogodzić
"Niech panuje nad rybami morskimi, nad ptactwem powietrznym,
nad bydłem, nad ziemią i nad wszystkimi zwierzętami pełzającymi po ziemi!"
z przykazaniem "Nie zabijaj".

Plakat pozwala łatwiej przetrwać w świecie ułudy, w którym
"jestem dobrym człowiekiem, bo nie zabijam".

No i dobrze.
Myślę, że to straszne być w skórze człowieka, który czuje
przymus produkowania takich plakatów.

1. Data: 2005-06-24 19:09:54

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:

> Gdyby to miało być zupełnie nieskutecznie, to nie 'katowano' by dzieci w
> szkołach drastycznymi opisami np. z 'Medalionów'...

a na czym wyraza sie ta skutecznosc? ze potomkowie Kolumbow zamiast
pisac zaczeli plakatowac? BTW ale ona ponoc strasznie nabajdurzyla

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-24 19:32:05

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> BTW ale ona ponoc strasznie nabajdurzyla

Na przykład?

P.
--
Frank Sinatra, Mel Gibson, Adolf Hitler, Elton John, Tobey McGuire, Henry
Miller, Tom Petty, Edgar Allan Poe, Ben Stiller, Robin Williams

Test psychologiczny - rekrutacja pracowników
Funkcje przedmurza (claustrum)
Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)
mała Zoska ma problem ;-(
Niezdecydowana dziewczyna?