ślub.

211. Data: 2005-06-03 09:35:51

Temat: Re: ?lub.
Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał(a):

> teraz, chwała bogu, wszystko jest. poza tuńczykiem, którego mi wszyscy
> wyłącznie w puszce pokazują, ale z łososiem, krewetkami i paluszkami
> krabowymi też bardzo dobre idą.
>
> a propos iść: polecam Made In Japan. niedrogo raczej, przyjemnie,
> sushi pyszne. tyle tylko, że jak nie daj boże przyjdzie przed Tobą 5
> osób, to czas oczekiwania wydłuża się do 50 minut. ale mnie się na
> ogół nie spieszy;)

Tak płynnie przeszłyście od jedzenia do bielizny, że aż mnie zatknęło.
To "koronkowe awokado" - czy to jakaś odmiana guacamole? ;)
--
Ania

212. Data: 2005-06-03 09:37:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/3/2005 8:53 AM,Użytkownik Dunia usiadł wygodnie i napisał:

> Na UWr tez jest jakies uroczyste wreczenie dyplomow, ale AFAIK bez
> odcienia rodzinnego... nie bylam, bo mnie juz wtedy nie bylo w PL :)

Dyplomów tak, ale absolutorium się nie obchodzi. Ba, ja w ogóle
absolutorium nie miałam, choć dyplom i owszem. Nie wszystkie kierunki
widać to mają.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

213. Data: 2005-06-03 09:49:40

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aniared/A.L." <a...@n...pl> napisał(a):

> Tak płynnie przeszłyście od jedzenia do bielizny, że aż mnie zatknęło.
> To "koronkowe awokado" - czy to jakaś odmiana guacamole? ;)

ach, guacamole...
nie, avocado to taka firma od belyzny :)

-- kasica

214. Data: 2005-06-03 09:56:20

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> ach, guacamole...
> nie, avocado to taka firma od belyzny :)

Wiem :) Ale w zestawieniu z sushi jakoś nie od razu mi się z majtkami
skojarzyło ;).
--
Ania

215. Data: 2005-06-03 10:06:20

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> ano, ano. knajpa nazywa się Wenecja (albo Venezia, z radia ciężko się
> zorientować). brzmi dobrze.

a, to nic nie wiem. radia nie slucham ostatnio.

> Hotel Zacisze...?

jasne. przepraszam, mozg mi chyba urwalo. a FT cos z pol roku
temu latalo na BBC Prime :)

> czilijskie dobre. i, sprawdzone empirycznie, da się kupić w Bielsku
> Podlaskim, więc nawet nie tak daleko od mojej przyszłej części
> Podlasia.

ech, nie szkoda ci bedzie sie wyprowadzic z warszawki? :)

-- kasica

216. Data: 2005-06-03 10:09:49

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aniared/A.L." <a...@n...pl> napisał(a):

> Wiem :) Ale w zestawieniu z sushi jakoś nie od razu mi się z majtkami
> skojarzyło ;).

ROTFL :)

-- kasica z ochota na sushi i nowe majtki :)

217. Data: 2005-06-03 10:20:41

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> o, też można, aczkolwiek obawiam się, że mogłoby się to częściowo
> skończyć skoczeniem po kawąłek pieczywka i ketchup :>

u mnie nie ma takich obaw. sami maniacy wodorostow :)

> aaa! no proszę. życzę im jak najlepiej, to dobra firma.

no, naprawde sie staraja. prawie zawsze widac kogos z wlascicieli,
pilnuja interesu.

> Trussardi? pewnie tak. pewnie wtedy, kiedy jakieś obniżki wszędzie są
> - czyli tak naprawdę to już niedługo. trzymam kciuki za udany zakup.

dzieki za kciuki, ale nie mam wielkich nadziei. pewno albo wykupia, albo
obniza o 10%-20% :/

-- kasica, w nastroju sceptycznym

218. Data: 2005-06-03 10:28:56

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):

> Troche poniżej, nie takie zupełne biodrówki, przy których mam wrazenie
> (i nie tylko wrażenie), że zjeżdżaja i mogę je zgubić. Na udach to ich
> wogóle nie ma, nie przepadam za majtkami z nogawką.

no ja wlasnie lubie biodrowki, nie takie, co trzymaja sie prawie w talii
a po bokach maja takie ogromne wyciecia, ze kosc biodrowa widac
(to mialam na mysli piszac o wycietym na udach :))

-- kasica

219. Data: 2005-06-03 10:39:25

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Jun 2005 12:20:41 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<1...@n...home.net.pl>:

>u mnie nie ma takich obaw. sami maniacy wodorostow :)

u mnie różnie to bywa;) na jednej z imprez, gdzie zrobiliśmy sushi,
część towarzystwa podeszła do sprawy sceptycznie i zamówiła pizzę;)

>no, naprawde sie staraja. prawie zawsze widac kogos z wlascicieli,
>pilnuja interesu.

czy tam właścicielem jest taki jegomość o bliskowschodniej urodzie?

>dzieki za kciuki, ale nie mam wielkich nadziei. pewno albo wykupia, albo
>obniza o 10%-20% :/

a, to też może nastąpić.

amg, niepomocna :>

220. Data: 2005-06-03 10:39:57

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Jun 2005 11:35:51 +0200, in pl.rec.uroda "aniared/A.L."
<a...@n...pl> wrote in <d7p8l2$eug$2@nemesis.news.tpi.pl>:

>Tak płynnie przeszłyście od jedzenia do bielizny, że aż mnie zatknęło.
>To "koronkowe awokado" - czy to jakaś odmiana guacamole? ;)

tak, wykrawane nożykiem z Mango Gdynia :P

amg

Włosy na nogach / skracanie
Bardzo, bardzo chwalę...
opalanie
[K-ce] Pierre Arthes XXL - gdzie?
Gabinety dermatologiczne (Zabrze i Gliwice)-krótkie pytanko...