lubie oceniać polskie dzieci!!!

11. Data: 2008-12-05 07:42:46

Temat: Re: lubie oceniać polskie dzieci!!!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <s...@s...nie> napisał w wiadomości
news:gh8tr9$e8f$1@news.interia.pl...

> Chcesz o tym poklikać?
>
> Stalker, ale najpierw pokash fotke...

Wal siem sam

Qra

12. Data: 2008-12-05 07:49:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mam siem majtać nad?

Qra, muwisz masz

13. Data: 2008-12-05 08:01:29

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nyby gzie? Czym się konwencji. Qrka wodna!

EwaSzy, wypłaszamy kazdego trola gratis, jeseśmy bardziej pokręceni od nich.

14. Data: 2008-12-05 11:15:20

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Wal siem sam
>
> Qra

Poszedłbym dalej, ale nie będę tutaj kuchni robił ;-)

Stalker, już po depresji?

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

15. Data: 2008-12-05 12:11:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszedłbym dalej, ale nie będę tutaj kuchni robił ;-)

Na kuchni to inne fotki pokazują ;-)

> Stalker, już po depresji?

Aż tak bardzo widać, że mię się poprawiło?

Qra, tylko przybita

16. Data: 2008-12-05 12:40:51

Od: "Carol" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> EwaSzy, wypłaszamy kazdego trola gratis, jeseśmy bardziej pokręceni od
> nich.

Przy Was trol to łagodne i nieszkodliwe zwierzątko! Tfu, zwieżontko chciałam
powiedzieć.

pozdrówka
Karolina i opluty monitor

17. Data: 2008-12-05 15:48:09

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Aż tak bardzo widać, że mię się poprawiło?
>
> Qra, tylko przybita

I całe szczeście. Jakbyś przywlekła tu qrzą depresję,
mógłby się dowiedzieć jakiś Sanepid i całą grupę trzeba by było wybić :-)

Stalker

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

18. Data: 2008-12-06 20:48:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Przy Was trol to łagodne i nieszkodliwe zwierzątko! Tfu, zwieżontko chciałam
> powiedzieć.

No!Ba!

> Karolina i opluty monitor

Było się nie obżerać ;-)

Qra

19. Data: 2008-12-06 20:52:40

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Carol" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

> No!Ba!

> Było się nie obżerać ;-)

To pewnie była ta przerażająca czekolada z mikołajkowej paczki dzieciaków ;)

--

Paulinka

20. Data: 2008-12-06 22:38:24

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" ...

> To pewnie była ta przerażająca czekolada z mikołajkowej paczki dzieciaków
> ;)

W końcu matki Polki, nie? Przyroda nie zna bardziej zawziętych stworzeń. :P

A przedszkolne paczki mikołajowe idiotyzmem są okrutnym! Sam gość w
czerwonym stroju i z brodą, ok, przeżycie i w ogóle. Natomiast odsyłanie
dzieciaka do domu 5 grudnia z torbą pełną łakoci... na gwałt przerabiałam
domowy zestaw, bo co za dużo, to brzuch boli.
Przesadzili, musze pogadać z szanowną RR. Symbolicznie miało być a brakowało
tylko paczki kawy, rajstop i szynki w puszce!

EwaSzy

Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.
Dylematy okołoprezentowe