lubie zapodac princesse po obiedzie

1. Data: 2003-03-16 13:18:59

Temat: lubie zapodac princesse po obiedzie
Od: "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie kokosowa biala i oczywiscie po jakims dobrym obiedzie (oczywiscie bez
miesa)

pozdrawiam wszystkich, ktorzy kochaja jedzenie, tak jak kocha sie muzyke

1. Data: 2003-03-16 13:28:05

Temat: Re: lubie zapodac princesse po obiedzie
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to cos do picia czy batonik?

1. Data: 2003-03-16 13:33:52

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy to cos do picia czy batonik?
> oczywiscie kokosowa biala i oczywiscie po jakims dobrym obiedzie
(oczywiscie
> bez miesa)

Batonik ;)
Ja dzis po pysznym obiedzie zapodalam sobie pucharek lodow mlaga, z
rodzybkami w rumie, polalam to wszytsko likierem bananowym ;) bo malibu
gdzies mi sie za gleboko w "barku" schowalo

Marta

1. Data: 2003-03-16 13:34:05

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mi smaku narobiłaś, ja wczoraj na wieczór jadłam lody, ale tylko
posypane kakao granulowanym, bo likierek mi się skończył, a miałam taki
pyszniutki kokosowy i ananasowy :(

1. Data: 2003-03-16 14:20:51

Od: "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pieprzyc malibu. sprobujcie zapodac rum tuzemsky na goraco z tlustym mlekiem,
cynamonem, gozdzikami i miodem. po prostu rewelacja.

(ide zrobic pierogi)

1. Data: 2003-03-16 14:24:45

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
oczywiscie kokosowa biala i oczywiscie po jakims dobrym obiedzie (oczywiscie
bez miesa)

a dlaczego oczywiscie bez miesa?

--
Pozdrawiam cieplutko
"agatonek"czyli Agata Mryczko

1. Data: 2003-03-16 14:25:59

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pieprzyc malibu. sprobujcie zapodac rum tuzemsky na goraco z tlustym
mlekiem, cynamonem, gozdzikami i miodem. po prostu rewelacja.

hmmm a jakim pieprzem? czarnym, zielonym, czerwonym, bialym czy ziolowym?
tylko takie w domu mam
ale tak sobie mysle, ze chyba to malibu z pieprzem nie bedzie mi smakowac
pozostane przy swoim :)

Marta

1. Data: 2003-03-16 14:27:40

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> oczywiscie kokosowa biala i oczywiscie po jakims dobrym obiedzie
(oczywiscie
> bez miesa)
>
> a dlaczego oczywiscie bez miesa?

bo princessa z miesem pewnie smaczna nie jest ;) pozatym idac tokiem
myslenia .... pieprzyc mieso ;) byleby nie za duzo, bo bedzie niezjadliwe
:)))

Marta

1. Data: 2003-03-16 15:39:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Mar 2003 14:33:52 +0100, "Marta Trzaska"
<m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>rodzybkami w rumie, polalam to wszytsko likierem bananowym ;) bo malibu
>gdzies mi sie za gleboko w "barku" schowalo

czy wszyscy w Polsce jadaja lody oblewane dowolnym alkoholem...za
kazdym razem jak jestesmy, prosimy rozne kombinowane lody w
kawiarniach/restaurcjach i za kazdym razem plujemy alkoholem
(moznaby to od biedy podpalis i bawic sie w smoki)....czy to
naprawde de rigeur? moze lody sa do bani i trzeba zatlamsic smak?

naprawde dobre lody nie potrzebuja zadnej oprawy poza wafelkiem

Pierzu, dodaje alkohol w lodach do Frontu...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-16 15:58:41

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:3i697vop01ddbhm2q2dudg3lvqbscsjq8e@4ax.com...
> [...]
> (moznaby to od biedy podpalis i bawic sie w smoki)....czy to
> naprawde de rigeur? moze lody sa do bani i trzeba zatlamsic smak?

nie wiem, jak jadaja ludzie w Polsce, ja tam lubie lody prawie w kazdej
postaci, a czym wiecej maja dodatkow, tym lepiej :))
pozatym hmm jak ide do restauracji czy kawiarenki i temu podobnych,
zamawiam lody, widze juz w karcie z czym sa, a jesli nie chce danego dodatku
po prostu mowie, ze za to wlansie dziekuje i dostaje takie, jakie chce :)

Marta

na Św. Patryka
Szekszardi Merlot 1999 [Hungarovin] - porazka
a jednak gorenje:))
[poszukiwana] przekaska, kuchnia szkocka
golonki