lumbalizacja i ześlizg kręgu

1. Data: 2007-07-18 19:37:42

Temat: lumbalizacja i ześlizg kręgu
Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ortopeda-traumatolog po zrobieniu prześwietlenia stwierdził mi te dwie
przypadłości - lumbalizacja (czyli "przekształcenie" kręgu na kręg
lędźwiowy - dobrze to rozumiem?), a ten ostatni, szósty kręg się
ześlizgnął delikatnie w tył (lekarz określił to jako naprawdę
niezaawansowane stadium). Czy to ta sama choroba, co kręgozmyk
pierwszego stopnia? Zalecenia lekarza to: raz na kwartał fizykoterapia
(np. laser), raz na pół roku wizyta u ortopedy, trzymanie swojej wagi
lub schudnięcie (mój wiek to 17 lat, 182 cm wzrostu, 78 kg masy), a
przede wszystkim (przez całe życie) nie podnoszenie rzeczy cięższych,
niz 10-15 kg, ograniczenia w niektorych sportach (np na silowni nie
wolno mi wykonywac "szrugsow", czy przysiadow ze sztanga; na nartach mam
uwazac, i lepiej jezdzic na rowerze, a nie biegac). Czy jeszcze mam na
cos zwrocic uwage? Cos jeszcze poradzice? Moze jakas ciekawa literatura
na ten temat?
Szczerze mowiac to sie martwie, bo w dniu dzisiejszym dowiedzialem sie,
ze jestem kaleka... :-((((((((

2. Data: 2007-07-18 19:45:47

Temat: Re: lumbalizacja i ześlizg kręgu
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rolf" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Cos jeszcze poradzice? Moze jakas ciekawa literatura na ten temat?
> Szczerze mowiac to sie martwie, bo w dniu dzisiejszym dowiedzialem sie, ze

Nic się bracie nie martw. Zostaw przepowiednie czarownikom. Zapoznaj się ze
stroną www.optymalni.org.pl poczytaj sugerowane tam książki (książkę), a
będziesz zdrów jak ryba.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-07-18 19:58:45

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:
> Nic się bracie nie martw. Zostaw przepowiednie czarownikom.

Za czarownika masz lekarza? :D Dzięki za link. Bracie :-)

4. Data: 2007-07-18 20:09:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za czarownika masz lekarza? :D Dzięki za link. Bracie :-)

Nie, każdego lekarza nie mam za czarownika, ale bardzo wielu... Jak miałem
42 lata i byłem u lekarza, zrobiłem przysiad, i zapytałem lekarza czemu mi
tak strasznie strzelają kości w kolanach. Lekarz odpowiedział, że jak
skończyłem 40 lat, to starzeję się, i to jest normalny trend organizmu od
tego wieku. O odżywianiu ani słowa. Obecnie mam 59 lat, żadnych śladów
zwyrodnienia kręgosłupa, i nic mi w kolanach nie strzela mimo często
ogromnych wysiłków fizycznych. Ten lekarz był dla mnie czarownikiem, widzę
to ale dopiero z perspektywy czasu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-07-19 08:48:15

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie przegladam ta stronke i mam pytanie: czy zywienie optymalne
Twoim zdaniem calowicie zlikwiduje moje problemy zdrowotne i bede mogl
robic to wszystko, co opisalem w pierwszym poscie bez ograniczen i nie
bede mial pozniej problemow?

6. Data: 2007-07-19 12:29:00

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdaniem calowicie zlikwiduje moje problemy zdrowotne i bede mogl robic to
> wszystko, co opisalem w pierwszym poscie bez ograniczen i nie bede mial
Nie, niczego nie zlikwiduje, ale może poważnie skrócić Twoje życie.

7. Data: 2007-07-19 13:36:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdaniem calowicie zlikwiduje moje problemy zdrowotne i bede mogl robic to
> wszystko, co opisalem w pierwszym poscie bez ograniczen i nie bede mial

Oczywiście, że tak. Ale powinieneś mieć ułozony jadłospis przez dietetyka,
który go napisze w oparciu wskazania lekarza optymalnego. Gdzie mieszkasz?
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-07-20 05:02:30

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory pisze:
> Nie, niczego nie zlikwiduje, ale może poważnie skrócić Twoje życie.

dlatego mialem nadzieje, ze dostane polecona jakas lekture o
"kregoslupowych sprawach", a nie o diecie...

--
. /|
[*][*][*] . //|

...::: serdecznie was pozdrawia ]:-> :::...

9. Data: 2007-07-20 05:03:06

Od: Rolf <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:
> Oczywiście, że tak. Ale powinieneś mieć ułozony jadłospis przez dietetyka,
> który go napisze w oparciu wskazania lekarza optymalnego. Gdzie mieszkasz?

W Rybniku, ale szczerze mowiac nie jestem przekonany do diety optymalnej...

--
. /|
[*][*][*] . //|

...::: serdecznie was pozdrawia ]:-> :::...

10. Data: 2007-07-20 05:53:57

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ten temat?
> Szczerze mowiac to sie martwie, bo w dniu dzisiejszym dowiedzialem sie,

Po pierwsze zarzuć zdjęcie (rtg lub rezonans) to pooglądamy tą twoją
lumbalizację i ześlizg.
Sprawdzimy, porównamy do innych przypadków.
Wszystko zależy od tego jak posunięte są uszkodzenia, ale tego nie da się
stwierdzić bez wyników badań...

P.S. Co do Jurka Mierzyńskiego ... uważaj na tego "optymalnego naganiacza".
Ten oszust chce wszystko leczyć dietą optymalną, jak również i twoją
lumbalizację z ześlizgiem....

Zreszta przeczyatj sobie to:
http://www.lido.optymalni.org/index.php

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

Wymioty i bol glowy toporne na tabletki
Wysokie tętno
Palenie marihuany
Ceramiczna mata turmalinowa - pytanie
Stopa płasko koślawa i "brutalna terapia"