lysienie plackowate

1. Data: 2002-01-19 19:29:48

Temat: lysienie plackowate
Od: "spawn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie lysienia plackowatego nie przynioslo u mnie rezultatu. Obecnie
wypadaja mi juz wszystkie wlosy, nie tylko z glowy ale brwi, rzesy....
Lekarka postanowila polozyc mnie na oddzial. I tu mam pytanie, co mozna
zrobic wiecej w szpitalu, czego nie mozna bylo zrobic w warunkach
ambulatoryjnych. Do tej pory raz na tydzien mialem chlodzenie glowy cieklym
azotem, wcierki, i na poczatku jakies tabletki. Czy na oddziale moga zrobic
cos wiecej?

pozdrawiam
spawn

2. Data: 2002-01-21 11:35:36

Temat: Re: lysienie plackowate
Od: "Joanna Wysocka" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W szpitalu: Naświetlanie lampami skojarzone z leczeniem farmakologicznym.

Miałam to samo co Ty, przez lata i (nie chcę Cie zalamywać) mam nadal, ale w
bardzo lagodnym przebiegu. Pare placków.
Nie zalamuj sie, prosze. "Zalecz to" i naucz sie z tym żyć.
Sprawdz jeszcze sprawy uczuleniowe, alergeny; ale pewnie i tak nic nie
wyjdzie.
Powodzenia
Joanna

3. Data: 2002-01-21 21:25:22

Od: "spawn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Wysocka" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie zalamuj sie, prosze. "Zalecz to" i naucz sie z tym żyć.
> Sprawdz jeszcze sprawy uczuleniowe, alergeny; ale pewnie i tak nic nie

hmmm
wole wogole nie miec wlosow niz kilka plackow.....

4. Data: 2002-01-22 23:27:06

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm
> wole wogole nie miec wlosow niz kilka plackow.....

Mojej bratanicy łysy placek ( spory) zrobił się od szamponu ("Łosz & Go"-
przetłumaczcie sobie na angielski)...Dermatolog jej zapisał potem bardzo dużo
witamim i różnych specyfików...Włosy odrosły.
Sama zauważyłam i bolałam nad tym, że jak myłam głowę tym szamponem, to wlosy mi
strasznie wychodziły, ale potem szybciutko ten "szamponik" wyrzuciłam.

--
Kaja

badanie ginekologiczne
Tlumaczenia medyczne ang<->pol = Lista TRANG
alergia
wypracowanka dla nie-humanistow
problemy z przelykiem i inne...