Re: mądre słowa

Data: 2004-10-26 17:49:38
Temat: Re: mądre słowa
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cllvo1$fes$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja to nie wiem o co tyle złości, przecież wiadomo że nasze wyczulone
oko
> na proporcję i piękno a Wasza siła realizacji daje idealne możliwości
> stworzenia imponującego ogrodu. I o co tyle naburmuszania się i zgrzytania
> zębów ???
>
> Serdecznie Miłka

Droga Miłko,

gdzie w mojej wypowiedzi znalazłaś naburmuszenie i zgrzytanie zębami ?
Mnie się bardzo podoba gra słów zaproponowana przez Michała, lubię Jego
poczucie humoru i szukanie innego spojrzenia na znany temat. Cenię go za to
i nie podejrzewam o złośliwość.
Czy uważasz, że łączenie się mężczyzn z kobietami to coś głupiego?
Oczywiście możesz mieć własne zdanie, żeby nie było że narzucam swoje
preferencje ;-)

pozdr
Ania