Re: mądre słowa

Data: 2004-10-28 19:48:20
Temat: Re: mądre słowa
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:clrfup$4m9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Miałam napisać do Ciebie coś miłego dodając zdjęcia z zawodów ale
teraz
> tak mi przysrałeś

Jakbym chciał coś takiego uczynić to trzesiączka rąk nie pozwoliłaby Tobie
niczego na klawiaturze przez miesiąc napisać.

> że już mi się odechciało :-(

Dziękuję ....

> Miłka

Nie wyczułaś 'blusa'?
Dorośniesz.
Zrozumiesz.
Do jedynaczki ćwierkałem.
Rozkapryszonych bachorów wokół (na tej grupie też) nie mało.

Ale tak po prawdzie to jak to jest, że .......

A, co mi tam,
chcesz marudzić to sobie marudź.

już mi się gadać nie chce.
Idę spać

Pozdrawiam ziewająco
skryba
Ps.Miłego nic mi nie ćwierkaj bom tego nie łasy, ale zdjątka z zawodów
prześlij. Proszę na serio.
Po góralsku Ci się przysięgnę: przy sambogunamójdusiu nic złego ni miołech
w łepie. A żeś se to do sia wziena to nic na to nie poradze hej.